Bilde av tester?

her er min :) 4+4 streken kom etter 2-3 minutter, men synes den er svak jeg :/
 

Vedlegg

  • 10805522_10152777762565932_1273458014_n.jpg
    10805522_10152777762565932_1273458014_n.jpg
    23,4 KB · Visninger: 42
Tok en test nå bare for moro :)
5+4 i dag. 1.5 time etter sist dobesøk, og har drukket en kopp kaffe.

Innen 1 min:
1416121591544.jpg

Innen 5 min:
1416121655051.jpg
 
Så fine og sterke streker! Ser jo nesten like positive ut som el tester gjør:) Hurra!


Gullskatt juli12:)

Ikke min EL tester ihvertfall :p haha
Her ble den jo nesten positiv en uke etter EL...hehe

Fiiiin test hos deg og :)
Uke 46 er lykke. 50/50 gravide omtrent :)
 
Ikke min EL tester ihvertfall :p haha
Her ble den jo nesten positiv en uke etter EL...hehe

Fiiiin test hos deg og :)
Uke 46 er lykke. 50/50 gravide omtrent :)
Haha:) Vel, viktigste er likevel at du har sterk graviditetstest. Og el hadde du jo tydeligvis fordet;) Ja, er så gøy at så mange er gravide! Det gjør det ekstra gledesfylt:)


Gullskatt juli12:)
 
Haha:) Vel, viktigste er likevel at du har sterk graviditetstest. Og el hadde du jo tydeligvis fordet;) Ja, er så gøy at så mange er gravide! Det gjør det ekstra gledesfylt:)


Gullskatt juli12:)

Og jeg som tok blodprøve for å sjekke om EL har vært. Trenger vel ikke svaret på den nå egentlig :p haha
 
Tok en for gøy i går jeg også :)
Utrolig deilig å se en så sterk og klar strek! :)
 

Vedlegg

  • 1416126444385.jpg
    1416126444385.jpg
    36,8 KB · Visninger: 42
Så fin og sterk strek:) Hvor mange dpo er du?:)


Gullskatt juli12:)
Takk :) jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, er det som er så vanskelig. Hatt to sa, juli og aug og pga det gikk det 6uker etter siste sa at tr kom. Men jeg tenker termin er rundt. 22.juli, så snart 5uker hvis jeg ikke tar feil. Det er egentlig en av grunnene til jeg skal ha tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er :)
 
Takk :) jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, er det som er så vanskelig. Hatt to sa, juli og aug og pga det gikk det 6uker etter siste sa at tr kom. Men jeg tenker termin er rundt. 22.juli, så snart 5uker hvis jeg ikke tar feil. Det er egentlig en av grunnene til jeg skal ha tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er :)
Skjønner:) Spennende med tidlig UL da:)


Gullskatt juli12:)
 
Skjønner:) Spennende med tidlig UL da:)


Gullskatt juli12:)
Ja! :) skal til legen i morgen å be pm henvisning, og dersom han ikke gir meg det skal han få høre :p
 
Ja! :) skal til legen i morgen å be pm henvisning, og dersom han ikke gir meg det skal han få høre :p
Han gjør nok det når du ikke selv vet når terminen er...Du får gjøre det vanskelig for han når han drar frem den dreieskiva for å regne ut terminen;) Hehe:)


Gullskatt juli12:)
 
Han gjør nok det når du ikke selv vet når terminen er...Du får gjøre det vanskelig for han når han drar frem den dreieskiva for å regne ut terminen;) Hehe:)


Gullskatt juli12:)
Hehe, ja ;) :p
Spm blir bare da om jeg får henvisning hvor lenge jeg må vente....
 
Hehe, ja ;) :p
Spm blir bare da om jeg får henvisning hvor lenge jeg må vente....
Har ikke inntrykk av at man må vente så lenge? Man bør jo finne ut hvor langt du er på vei mtp kontroller etc fremover så skulle ikke tro du må vente flere uker i allefall. Men slikt kan sikkert variere fra sted til sted...


Gullskatt juli12:)
 
Har ikke inntrykk av at man må vente så lenge? Man bør jo finne ut hvor langt du er på vei mtp kontroller etc fremover så skulle ikke tro du må vente flere uker i allefall. Men slikt kan sikkert variere fra sted til sted...


Gullskatt juli12:)
Håper jeg får det før desember hvertfall....
 
 

Vedlegg

  • 1416779412964.jpg
    1416779412964.jpg
    35,7 KB · Visninger: 28
Back
Topp