Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine og sterke streker! Ser jo nesten like positive ut som el tester gjør Hurra!Tok en test nå bare for moro
5+4 i dag. 1.5 time etter sist dobesøk, og har drukket en kopp kaffe.
Innen 1 min:
Vis vedlegget 88791
Innen 5 min:
Vis vedlegget 88792
Så fine og sterke streker! Ser jo nesten like positive ut som el tester gjør Hurra!
Gullskatt juli12
Haha Vel, viktigste er likevel at du har sterk graviditetstest. Og el hadde du jo tydeligvis fordet Ja, er så gøy at så mange er gravide! Det gjør det ekstra gledesfyltIkke min EL tester ihvertfall haha
Her ble den jo nesten positiv en uke etter EL...hehe
Fiiiin test hos deg og
Uke 46 er lykke. 50/50 gravide omtrent
Haha Vel, viktigste er likevel at du har sterk graviditetstest. Og el hadde du jo tydeligvis fordet Ja, er så gøy at så mange er gravide! Det gjør det ekstra gledesfylt
Gullskatt juli12
Hihi, nei ikke akkurat. Du får vel igrunn ikke bekreftet det stort bedre enn du selv har gjort nåOg jeg som tok blodprøve for å sjekke om EL har vært. Trenger vel ikke svaret på den nå egentlig haha
Så fin og sterk strek Hvor mange dpo er du?Tok en for gøy i går jeg også
Utrolig deilig å se en så sterk og klar strek!
Takk jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, er det som er så vanskelig. Hatt to sa, juli og aug og pga det gikk det 6uker etter siste sa at tr kom. Men jeg tenker termin er rundt. 22.juli, så snart 5uker hvis jeg ikke tar feil. Det er egentlig en av grunnene til jeg skal ha tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg erSå fin og sterk strek Hvor mange dpo er du?
Gullskatt juli12
Skjønner Spennende med tidlig UL daTakk jeg aner ikke hvor mange dpo jeg er, er det som er så vanskelig. Hatt to sa, juli og aug og pga det gikk det 6uker etter siste sa at tr kom. Men jeg tenker termin er rundt. 22.juli, så snart 5uker hvis jeg ikke tar feil. Det er egentlig en av grunnene til jeg skal ha tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg er
Ja! skal til legen i morgen å be pm henvisning, og dersom han ikke gir meg det skal han få høreSkjønner Spennende med tidlig UL da
Gullskatt juli12
Han gjør nok det når du ikke selv vet når terminen er...Du får gjøre det vanskelig for han når han drar frem den dreieskiva for å regne ut terminen HeheJa! skal til legen i morgen å be pm henvisning, og dersom han ikke gir meg det skal han få høre
Hehe, jaHan gjør nok det når du ikke selv vet når terminen er...Du får gjøre det vanskelig for han når han drar frem den dreieskiva for å regne ut terminen Hehe
Gullskatt juli12
Har ikke inntrykk av at man må vente så lenge? Man bør jo finne ut hvor langt du er på vei mtp kontroller etc fremover så skulle ikke tro du må vente flere uker i allefall. Men slikt kan sikkert variere fra sted til sted...Hehe, ja
Spm blir bare da om jeg får henvisning hvor lenge jeg må vente....
Håper jeg får det før desember hvertfall....Har ikke inntrykk av at man må vente så lenge? Man bør jo finne ut hvor langt du er på vei mtp kontroller etc fremover så skulle ikke tro du må vente flere uker i allefall. Men slikt kan sikkert variere fra sted til sted...
Gullskatt juli12