Her er testen! må si jeg er veldig pessimistisk..
Slapp helt av den er helt lik som min. Og jeg tok en i går og var da 5+5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er testen! må si jeg er veldig pessimistisk..
Har ikke fått sterkere streker enn det der jeg. Men har ikke erfaring med de strimlene der heller. Ta en cbd med ukesindikator i stedet! Krysser fingrene for deg!Her er testen! må si jeg er veldig pessimistisk..
Har vært hos legen nå og målt hcg! Så får svar i morgenHar ikke fått sterkere streker enn det der jeg. Men har ikke erfaring med de strimlene der heller. Ta en cbd med ukesindikator i stedet! Krysser fingrene for deg!
Krysser for fine verdier!!!Har vært hos legen nå og målt hcg! Så får svar i morgen
Takk! har svidd av noen tester, men de har alle vært ganske svake. Så har vært litt bekymret, og dette hjalp på litt Nå har jeg ikke testet på noen dager, men blir nok til at jeg kjøper en med ukesindikator over helga bare for å sjekkeHcgnivå når denne testen ble tatt var 36000! Det viser altså: IKKE BRUK G-TESTER SOM INDIKASJON PÅ HVOR MYE HCG DU HAR I BLODET!! Skaper unødvendig bekymring