Bilde av tester?

Sikker på at du ikke er lenger på vei? :)
Første dag i siste mens var 28. September. Men Hvis jeg regner fra når jeg tror den ble unnfanget er jeg 5+2, så kanskje det stemmer bedre? (Jeg har 26 dages sykluser). Skal på tidelig ul i slutten av mnd, da finner jeg sikkert ut av det :)

Hvis syklusen din er sånn så har du antagelig hatt eggløsning rundt 10. Okt. Så da vil fosteret være ca 3+1 i dag. Det er mitt også, og jeg fikk 2-3 på testen i går. Begge deler er normalt virker det som.

Gjennomsnittlig hcg hos kvinner som er 5+0 er på 1500! Først 5+2 er gjennomsnitlig hcg over 2000. Lavest målte hcg 5+0 i svangerskap som har gått bra er rett over 200. Altså vil mindre enn halvparten av alle som tar en CBD 5+0 få "3+" :)
Når bør det vise 3+ da?

Når bør det vise 3+ da?
CBD viser 3+ når du har hcg på 2000! Gjennomsnittet av alle gravide vil få "3+" når de er 5+3! Den laveste registrerte hcgverdien i uke 6+3 er rett over 200, altså vil ikke dem være i nærheten av å få "3+"! Selvfølgelig, man skal være obs på altfor lave verdier og lav stigning, men i så tilfelle må man gå til legen for å måle med to/tre dagers mellomrom for å se hvor mye det stiger :)

Last edited:
Burde kanskje ikke stesse meg selv med å teste så mye :) Det vil vise seg på UL om to uker uansett.

For det er ingenting å gjøre med for lave hcg-nivåer sant? Det må bare gå sin gang?

For det er ingenting å gjøre med for lave hcg-nivåer sant? Det må bare gå sin gang?
Det er alltid stigningen som er essensiell :) mange begynner å produserer hcg seint og de vil derfor få seinere sterke tester! Hcg skal doble seg hver 2/3. dag :)

Fin økning i styrken på de! Herregud, det er nervepirrende uker dette her... :eek:
Men så kan du se på disse! Her har jeg tatt de to øverste på samme urin og de to nederste på samme urin, så viser at de kan ha ulik menge fargestoff!

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    90,2 KB · Visninger: 90
Blir tulla med om tvillinger selv, er jo tvilling jeg, men det finner jeg ut om litt på tidlig ul for å bekrefte at jeg er gravid, da kan dem vel se om det er to ikke sant?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp