Sikker på at du ikke er lenger på vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at du ikke er lenger på vei?
Var det jeg tenkte også eller tvillingerSikker på at du ikke er lenger på vei?
Første dag i siste mens var 28. September. Men Hvis jeg regner fra når jeg tror den ble unnfanget er jeg 5+2, så kanskje det stemmer bedre? (Jeg har 26 dages sykluser). Skal på tidelig ul i slutten av mnd, da finner jeg sikkert ut av detSikker på at du ikke er lenger på vei?
Var det jeg tenkte også eller tvillinger
Hahahahahah! Du er ikke en først som sier at jeg skal ha tvilinger satser heller på at jeg er lengre på vei
Når bør det vise 3+ da?Gjennomsnittlig hcg hos kvinner som er 5+0 er på 1500! Først 5+2 er gjennomsnitlig hcg over 2000. Lavest målte hcg 5+0 i svangerskap som har gått bra er rett over 200. Altså vil mindre enn halvparten av alle som tar en CBD 5+0 få "3+"
CBD viser 3+ når du har hcg på 2000! Gjennomsnittet av alle gravide vil få "3+" når de er 5+3! Den laveste registrerte hcgverdien i uke 6+3 er rett over 200, altså vil ikke dem være i nærheten av å få "3+"! Selvfølgelig, man skal være obs på altfor lave verdier og lav stigning, men i så tilfelle må man gå til legen for å måle med to/tre dagers mellomrom for å se hvor mye det stigerNår bør det vise 3+ da?
Tror det er lurt merker selv at det skaper unødvendig frykt!Burde kanskje ikke stesse meg selv med å teste så mye Det vil vise seg på UL om to uker uansett.
Det er alltid stigningen som er essensiell mange begynner å produserer hcg seint og de vil derfor få seinere sterke tester! Hcg skal doble seg hver 2/3. dagFor det er ingenting å gjøre med for lave hcg-nivåer sant? Det må bare gå sin gang?
Gratulerer og velkommenHei damer!
Her er mine tester,
Øverste er tatt torsdag kveld , de to nederste fredag morgen.
Vis vedlegget 85972
Skal prøve å kjøpe en digital i dag etter mannens ønske
Kommer nok til å teste igjen på 5+3. Klarer ikke la væreDet er alltid stigningen som er essensiell mange begynner å produserer hcg seint og de vil derfor få seinere sterke tester! Hcg skal doble seg hver 2/3. dag
Hehe kjenner meg igjen har en CBD igjen og kommer til å vente til jeg er 5+2 med å ta den! Viser den bare 2-3 kjøper jeg nok nyKommer nok til å teste igjen på 5+3. Klarer ikke la være
Hvor langt er du nå, og hva har du fått på cbd før?Hehe kjenner meg igjen har en CBD igjen og kommer til å vente til jeg er 5+2 med å ta den! Viser den bare 2-3 kjøper jeg nok ny
Er 4+4 i dag og har bare tatt en CBD når jeg var 3+3 som viste 1-2 her er testene mine så langt!Hvor langt er du nå, og hva har du fått på cbd før?
Fin økning i styrken på de! Herregud, det er nervepirrende uker dette her...Er 4+4 i dag og har bare tatt en CBD når jeg var 3+3 som viste 1-2 her er testene mine så langt!
Men så kan du se på disse! Her har jeg tatt de to øverste på samme urin og de to nederste på samme urin, så viser at de kan ha ulik menge fargestoff!Fin økning i styrken på de! Herregud, det er nervepirrende uker dette her...