Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 156961
4+0 til 4+4. Sterkere strek, like sterk som kontrollstrek i dag. Fornøyd med stigningen
Fin test, gratulerer så mye!Vis vedlegget 156964 Min i går. 3+5
Skal teste neste gang 5+0. Håper på sterkere enn kontrollstrek da og kanskje en 3+ på cbd?Veldig likt min stigning i samme tidsrom Er 4+5 i dag, så satser på sterkere teststrek enn kontrollstrek tidligst i morgen siden det har gått så rakst
Skal teste neste gang 5+0. Håper på sterkere enn kontrollstrek da og kanskje en 3+ på cbd?
Tenker også å gi meg på 5+0. MeeeeenDu får nok 3+ da ja Tenker jeg gir meg med testing når den er sterkere enn kontrollstreken (prøve hvertfall)
Jeg får ikke til å laste ned bilder her eg. Fra mobilen. Står at filen er for stor. Noen som vet hvordan eg kan legge til?
Sterk og fin den ja
På grunn av likheten mellom lh og hcg på molekylært nivå, kan eggløsningstester slå positivt både når du har eggløsning og når du er gravid. El testen greier ikke skille mellom hcg og lh det er nesten så det ser ut som om teststreken stjeler fargestoffet fra kontroll streken
TakkJeg bruker denne, da passer de inn http://tinypic.com/