Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så spennende Har du tenkt og ta noe ordinær ul før den ordinære?Nr2 her og samme termin som deg
Blir spennende å følge deg.
Ja, jeg skal på tidlig ul neste fredag for å forhåpentlig bekrefte livÅåå så spennende Har du tenkt og ta noe ordinær ul før den ordinære?
Åå krysser fingrene for at dere ser ett bankene ♥ Jeg har vært på ul sist helg men var for tidlig og se noe som helst. Men har tatt blodprøver på hcgen og den har økt. Skal ikke på ul før 8 februar. Holde meg oppdatert da^^ Vært koselig og følge hverandre☺Ja, jeg skal på tidlig ul neste fredag for å forhåpentlig bekrefte liv
Skal ikke se bort fra at du kan få det i dag jeg turte ikke ta cbd før i går jeg..
Gratulerer!Vis vedlegget 157766
Tok en "billigtest" i går, ville bare ha det bekreftet med en digital 5+2 i dag (ikke tatt med morgenurin). Da kan det liksom synke litt mer inn! Hurra!
Gratulerer!
Så herlig! Håpte å få 3+ i dag jeg, men nei hvor langt på vei?Litt uklart,men fikk denne nå nettopp Vis vedlegget 157843
Så herlig! Håpte å få 3+ i dag jeg, men nei hvor langt på vei?
Åj! Så bra med hcg du har4+6 i dag