Åj! Så bra med hcg du har
Ja tydeligvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj! Så bra med hcg du har
Det hele kommer Ann på om du har 2000 miU i Hcg
gratulerer
gratulerer
Måtte du vente helt til uke 6 for å få 3+? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har mye mer hcg enn hva en cbd krever for å slå ut 3+... Tester selv 2-3 nå, 5+2..
Måtte du vente helt til uke 6 for å få 3+? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har mye mer hcg enn hva en cbd krever for å slå ut 3+... Tester selv 2-3 nå, 5+2..
GratulererEbay test.. synes fantastisk dårlig på bilder, ser det godt med øynene våre
Det er så herligVis vedlegget 158503
Dette har stresset meg veldig, men nå er det endelig 3+ (5+1 idag). Fikk 2-3 på lørdag. Nå skal jeg slutte å teste
Er så letta nå! Nå må bare resten gå bra
Ja, utrolig herlig! Godt å se at du også fikk det nå!Det er så herlig
Det er så herlig
Jaaa, jeg ble letta nå! Det vil du også bli. Var super nervøs når jeg tok denne, og var sikker på at den ville fortsatt stå på 2-3, men neida Hiv deg rundt og test, slik at også du kan få slappet av litt mer nå frem mot uke 12 jeg heier på deg!Så så bra, jeg husker du var bekymret i helgen Jeg har kjøpt ny CBd fordi jeg også har bare hatt 2-3, men er helt ærlig redd for å teste :O Gruer meg skikkelig, jeg er så redd for at det har gått nedover.
Jeg har egentlig ingen grunn til å være stresset, har ikke blødd eller noe. Men jeg har en slags mental sperre.. Klarer egentlig ikke å beskrive det