Bilde av testene

Måtte du vente helt til uke 6 for å få 3+? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har mye mer hcg enn hva en cbd krever for å slå ut 3+... Tester selv 2-3 nå, 5+2..

Vet ikke! Jeg testet sist da jeg var 4+6, og da fikk jeg 2-3 uker. Tror det i teorien skal komme i uke 5. Hadde egentlig bestemt meg for å slutte, men ville bare teste en gang til for å forsikre meg om at HCGen stiger. Men det er visst veldig individuelt hvor høye HCG-nivåer man får på forskjellige tidspunkter, og man kan jo ikke vite 100% sikkert akkurat hvilken dag man hadde eggløsning, så regner med det er litt slingringsmonn? :)
 
ImageUploadedByBV Forum1453659053.570120.jpgImageUploadedByBV Forum1453659062.840098.jpg

Har spart de to siste testene til idag, jeg skal nå være 5+3. Veldig dårlig matlyst og kvalm på morgonen. TUL på lørdag ❤️ gleda oss
 
Det er så herlig :D

Så så bra, jeg husker du var bekymret i helgen :) Jeg har kjøpt ny CBd fordi jeg også har bare hatt 2-3, men er helt ærlig redd for å teste :O Gruer meg skikkelig, jeg er så redd for at det har gått nedover.

Jeg har egentlig ingen grunn til å være stresset, har ikke blødd eller noe. Men jeg har en slags mental sperre.. Klarer egentlig ikke å beskrive det :(
 
Så så bra, jeg husker du var bekymret i helgen :) Jeg har kjøpt ny CBd fordi jeg også har bare hatt 2-3, men er helt ærlig redd for å teste :O Gruer meg skikkelig, jeg er så redd for at det har gått nedover.

Jeg har egentlig ingen grunn til å være stresset, har ikke blødd eller noe. Men jeg har en slags mental sperre.. Klarer egentlig ikke å beskrive det :(
Jaaa, jeg ble letta nå! Det vil du også bli. Var super nervøs når jeg tok denne, og var sikker på at den ville fortsatt stå på 2-3, men neida :) Hiv deg rundt og test, slik at også du kan få slappet av litt mer nå frem mot uke 12 :) jeg heier på deg! ❤️
 
Back
Topp