Åj! Så bra med hcg du har![]()
Ja tydeligvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj! Så bra med hcg du har![]()
Det hele kommer Ann på om du har 2000 miU i Hcg
gratulerer
Måtte du vente helt til uke 6 for å få 3+? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har mye mer hcg enn hva en cbd krever for å slå ut 3+... Tester selv 2-3 nå, 5+2..
Måtte du vente helt til uke 6 for å få 3+? Leser så mye på nett at folk i uke 5 har mye mer hcg enn hva en cbd krever for å slå ut 3+... Tester selv 2-3 nå, 5+2..
GratulererEbay test.. synes fantastisk dårlig på bilder, ser det godt med øynene våre
Det er så herligVis vedlegget 158503
Dette har stresset meg veldig, men nå er det endelig 3+ (5+1 idag). Fikk 2-3 på lørdag. Nå skal jeg slutte å teste![]()
Er så letta nå! Nå må bare resten gå bra![]()
Ja, utrolig herlig! Godt å se at du også fikk det nå!Det er så herlig![]()
Det er så herlig![]()
Jaaa, jeg ble letta nå! Det vil du også bli. Var super nervøs når jeg tok denne, og var sikker på at den ville fortsatt stå på 2-3, men neidaSå så bra, jeg husker du var bekymret i helgenJeg har kjøpt ny CBd fordi jeg også har bare hatt 2-3, men er helt ærlig redd for å teste :O Gruer meg skikkelig, jeg er så redd for at det har gått nedover.
Jeg har egentlig ingen grunn til å være stresset, har ikke blødd eller noe. Men jeg har en slags mental sperre.. Klarer egentlig ikke å beskrive det![]()