Bilde av testene

Skjønner ingen ting...må ha vært en rekord i overlevelse inne i livmor...for ~ dette stemmer overhode ikke med unnfangelsen.
Trodde jeg skulle teste "for siste gang" nå, forventet faktisk 3+ ~ siden jeg ut ifra mine egne utregninger er ca 6 uker på veg nå...hvilket alle symptomene er enig i, også.
Men, nei nei.
Må vel stole på CB :p
Har du sjekket strimlene inni for å se hvordan du ligger an der? Jeg pleier alltid å åpne de digitale for å dobbeltsjekke, for vet at flere har fått feil ifht hva strimlene egentlig viser før... :)

c55e84caf0c6d7f10b896bb41a613e0f
4+3 (16dpo)

Har du sjekket strimlene inni for å se hvordan du ligger an der? Jeg pleier alltid å åpne de digitale for å dobbeltsjekke, for vet at flere har fått feil ifht hva strimlene egentlig viser før... :)

Sjekket...fant bare tilsammen tre kraftige striper...svak antydning til fjerde...
Så åpnet jeg den jeg tok for en uke siden...og fant tre tydelige striper...dér óg...? o.O

Sjekket...fant bare tilsammen tre kraftige striper...svak antydning til fjerde...
Så åpnet jeg den jeg tok for en uke siden...og fant tre tydelige striper...dér óg...? o_O
Sånn her så min ut siste gang jeg tok test... For å få 3+ må alle være like sterke (eller den lengst borte fra hullene være sterkere)..

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    955,9 KB · Visninger: 57
Sånn her så min ut siste gang jeg tok test... For å få 3+ må alle være like sterke (eller den lengst borte fra hullene være sterkere)..

Akkurat slik så det ut hos meg óg (må være misfarging e.l. som gjorde at det var antydning til en fjerde strek) på den jeg tok i dag morges...ligger i søpla ute nå ~ med mine OCD-rester fikk jeg litt hetta av hele greia...men...okke-som :D
Rart det ikke slo ut mer enn 2-3 o.O

Akkurat slik så det ut hos meg óg (må være misfarging e.l. som gjorde at det var antydning til en fjerde strek) på den jeg tok i dag morges...ligger i søpla ute nå ~ med mine OCD-rester fikk jeg litt hetta av hele greia...men...okke-som :D
Rart det ikke slo ut mer enn 2-3 o_O
Høres veldig rart ut, ja! Men hvis det er litt forskjell på de to på samme strimmel og det er den nærmest hullene som er sterkest, så er 2-3 riktig.. Men hvis det er samme som den min, så skal det definitivt være 3+! Har du flere digitale, sånn at du kan sjekke igjen eller? :)

Høres veldig rart ut, ja! Men hvis det er litt forskjell på de to på samme strimmel og det er den nærmest hullene som er sterkest, så er 2-3 riktig.. Men hvis det er samme som den min, så skal det definitivt være 3+! Har du flere digitale, sånn at du kan sjekke igjen eller? :)

Alle tre var (så vidt jeg husker) så tilnærmet like sterke som det går...grunnen til at jeg da tenkte den fjerde antydningen til strek var den som evt. var "avgjørende".
Får bare smøre meg med tålmodighet til apoteket åpner igjen på mandag, hadde bare tatt meg råa til én dobbel-pakning...og trodde det skulle være nok... :P
Uansett vil jo sannheten komme frem ved UL, før eller siden. ;)
Den ubeskyttede sexen fant unektelig sted natt til 19.desember, med påfølgende festningsblødning sent på kvelden 22. desember...så...hva hormonene angår...dét... o.O

Min test i dag 4+4, like sterke streker :D

Vedlegg

• 17 dpo.jpe
    17 dpo.jpe
    6,5 KB · Visninger: 22
Så gøy!! Helt sikkert tvillinger :D Skal du på tidlig UL?
Uææ, tror du det? Sterke tester da, nesten like sterk som kontrollstrek idag 14dpo. Hørt at sjansen er mindre for SA ved høyt hcg-nivå i alle fall, så håperhåper :)

Lyst på tidlig ul, men får se hva det blir til ;)

Back
Topp