Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hurra for 3+ <3 Er deilig å slutte med den testingen,føler meg mye roligere etter jeg sluttet med det
hurra for 3+ <3 Er deilig å slutte med den testingen,føler meg mye roligere etter jeg sluttet med det
Blir spennede med UL snart,kjenner jeg både gleder og gruer meg litt.Håper vi begge får se et bankende hjerteTakk! Ja, det er godt! Jeg har bare gått rundt og ventet de siste dagene på at cb digital skulle komme i postkassa (ebay). Nå skal jeg slappe av, og se fram mot tidlig ul i uke 9
Blir spennede med UL snart,kjenner jeg både gleder og gruer meg litt.Håper vi begge får se et bankende hjerte
27.1 da er jeg 7+6 ukerNår skal du på ul?
4+0 idag.
Vis vedlegget 156180
Håper på sterkere strek snart? Kommer til å teste litt fremover for å forhåpentligvis se stigning. Er denne litt svak til å være 4+0?
Veldig kjekk tråd dette, spes når folk skriver uker og dager sammen med test
Gratulerer !!4+0 idag.
Vis vedlegget 156180
Håper på sterkere strek snart? Kommer til å teste litt fremover for å forhåpentligvis se stigning. Er denne litt svak til å være 4+0?
Gratulerer !!
Fin test
Å så gøy Tusen takkÅ, det nærmer seg! Så spennende
Sterk og fin strek4+0 idag.
Vis vedlegget 156180
JippiSterk og fin strek
Så fint å se Får lyst til å ta en digital når jeg ser din, har også så sterk BT
Kan hende EL kom tidligere eller at du produserer mye hcg. Er ikke rart, men bare bra Kanskje er det to stk inni magen?Hei,
Jeg tok digital test 4 dager før IKM og fikk 2-3 uker. Er ikke det litt rart?
3+ uker på Clearblue digital test er det meste man kan få og betyr at det er 3 uker og litt mer siden befruktning. Dette er for å beroligge og se økning fra f.eks 1-2 uker på digital.Hva mener dere når dere sier at dere vil ha 3+ på digital test?
Jeg tenker kanskje el har vært litt før enn du beregnet? Ellers er hcg produksjon veldig individuell. Man kan produsere mer hcg ved flerlingsvangerskapHei,
Jeg tok digital test 4 dager før IKM og fikk 2-3 uker. Er ikke det litt rart?
For å se at hcg stiger fint i forhold til lengde på graviditeten det beste er egentlig å måle hcg i blod med 1 event 2 dagers mellomrom og se etter doblingHva mener dere når dere sier at dere vil ha 3+ på digital test?
Gratulerer! 4+o her ogsåVis vedlegget 156181Vis vedlegget 156182
endelig, skal prøve å slappe litt av no som eg har fått det på svart og hvitt. På det andre bilde er det BT frå eBay. Nederste er fra idag. Er 4-0 uker idag. Hurra
Så fint å se Får lyst til å ta en digital når jeg ser din, har også så sterk BT