Bilde av testene

hurra for 3+ <3 Er deilig å slutte med den testingen,føler meg mye roligere etter jeg sluttet med det :)

Takk! :) Ja, det er godt! Jeg har bare gått rundt og ventet de siste dagene på at cb digital skulle komme i postkassa (ebay). Nå skal jeg slappe av, og se fram mot tidlig ul i uke 9 :)

Takk! :) Ja, det er godt! Jeg har bare gått rundt og ventet de siste dagene på at cb digital skulle komme i postkassa (ebay). Nå skal jeg slappe av, og se fram mot tidlig ul i uke 9 :)
Blir spennede med UL snart,kjenner jeg både gleder og gruer meg litt.Håper vi begge får se et bankende hjerte :)

4+0 idag.
ImageUploadedByBV Forum1452749772.656333.jpg
Håper på sterkere strek snart? Kommer til å teste litt fremover for å forhåpentligvis se stigning. Er denne litt svak til å være 4+0?
Veldig kjekk tråd dette, spes når folk skriver uker og dager sammen med test :D

4+0 idag.
Vis vedlegget 156180
Håper på sterkere strek snart? Kommer til å teste litt fremover for å forhåpentligvis se stigning. Er denne litt svak til å være 4+0?
Veldig kjekk tråd dette, spes når folk skriver uker og dager sammen med test :D

Nei, den er ikke svak :) Jeg tittet gjennom albumet på mobilen min, og den er tilnærmet lik min da jeg var 4+0. Gratulerer så mye :)

ImageUploadedByBV Forum1452751777.611670.jpgImageUploadedByBV Forum1452751810.444339.jpg

:) :) endelig, skal prøve å slappe litt av no som eg har fått det på svart og hvitt. På det andre bilde er det BT frå eBay. Nederste er fra idag. Er 4-0 uker idag. Hurra ❤️

Hei,
Jeg tok digital test 4 dager før IKM og fikk 2-3 uker. Er ikke det litt rart? o_O
Kan hende EL kom tidligere eller at du produserer mye hcg. Er ikke rart, men bare bra :) Kanskje er det to stk inni magen? :)
Hva mener dere når dere sier at dere vil ha 3+ på digital test? :)
3+ uker på Clearblue digital test er det meste man kan få og betyr at det er 3 uker og litt mer siden befruktning. Dette er for å beroligge og se økning fra f.eks 1-2 uker på digital.

Hei,
Jeg tok digital test 4 dager før IKM og fikk 2-3 uker. Er ikke det litt rart? o_O
Jeg tenker kanskje el har vært litt før enn du beregnet? Ellers er hcg produksjon veldig individuell. Man kan produsere mer hcg ved flerlingsvangerskap :D

Back
Topp