Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er negativ :/ der du ser strek Ser jeg - men den er på feil plass. Rfsu får gjerne slikt av å ligge en stund. Fargestoffet flyter liksom litt utover tror jegEr det en liten strek der? Tok denne i går og så ikke streken før nå jeg er så spent, har to barn fra før som ikke er planlagte. Denne er planlagt og ventetiden er grusom Vis vedlegget 155429Vis vedlegget 155430
*krysser fingrene* ^_^Fine tester Kjipt at vi skal gå rundt å bekymre oss hele tiden Blir forhåpentligvis bedre når vi alle er over uke 12
Gratulerer !!! Fin testJeg bare må legge ut et bilde av dagens test, 11 dpo Sterkere enn i går og raskere stigning enn forrige gang jeg var gravid ( og mistet)
Så fin testJeg bare må legge ut et bilde av dagens test, 11 dpo Sterkere enn i går og raskere stigning enn forrige gang jeg var gravid ( og mistet)
Gratulerer !!! Fin test
Er nok forskjell på mengden fargestoff i testeneSer ut som stigning på testene i alle fall tok to tester i dag med kort tid mellom, kanskje 10 min. Første urin var veldig lys, andre gangen litt mørkere. Det ble ganske forskjellig resultat 4+6 i dag fortsatt skrekkslagen og nervøs når jeg tester..Vis vedlegget 155732
Ja kan selvfølgelig ha noe med det å gjøreEr nok forskjell på mengden fargestoff i testene