Bilde av testene

Er det en liten strek der? Tok denne i går og så ikke streken før nå jeg er så spent, har to barn fra før som ikke er planlagte. Denne er planlagt og ventetiden er grusom ImageUploadedByBV Forum1452436788.581442.jpgImageUploadedByBV Forum1452436805.467988.jpg

cbdba262a0ae8dbf630008d5cace95aa

Tatt på fredags morgen. Er 4+6 idag

Jeg bare må legge ut et bilde av dagens test, 11 dpo :D Sterkere enn i går og raskere stigning enn forrige gang jeg var gravid ( og mistet) :)

Vedlegg

• 23ro3s4.jpg
    23ro3s4.jpg
    329,9 KB · Visninger: 63
Her er mine. Hcg stigningen var skikkelig treg denne gangen så jeg var mildt sagt usikker på om det ville gå veien. Med de to andre hadde jeg like sterk som ved 10 dager etter ikm på 5 dager etter ikm. Men siden den steg til slutt kan jeg vel slå meg til ro med at ting er som det skal..? Jeg tok i tillegg en digital som sa 2-3 på dag 9 etter ikm. Skulle jo da egentlig vært 5+5 el no slikt, men tror for det første jeg er ca 2 dager kortere på vei enn disse appene sier pluss at det vel er litt individuelt med denne hcg produksjon så tidlig? Er fristet til å ta en digital til nå, men skal liksom være 7+0 i dag så føles litt teit og unødvendige penger... bildet er forresten tatt i dag da jeg ikke hadde samlet bilde av dem så testene har nok forandret seg litt. De første var litt tydeligere..
e5e0d38dd419a28755e55158da709504

Ser ut som stigning på testene i alle fall :D tok to tester i dag med kort tid mellom, kanskje 10 min. Første urin var veldig lys, andre gangen litt mørkere. Det ble ganske forskjellig resultat :p 4+6 i dag fortsatt skrekkslagen og nervøs når jeg tester..ImageUploadedByBV Forum1452585324.395879.jpg

Ser ut som stigning på testene i alle fall :D tok to tester i dag med kort tid mellom, kanskje 10 min. Første urin var veldig lys, andre gangen litt mørkere. Det ble ganske forskjellig resultat :p 4+6 i dag fortsatt skrekkslagen og nervøs når jeg tester..Vis vedlegget 155732
Er nok forskjell på mengden fargestoff i testene :)

Siden jeg hadde kjøpt en 2pack, følte jeg for å bruke den opp fremfor å kaste den.

Testen øverst ble tatt 4 dager før ikm, og den nederste er tatt 2 dpo:)

image.jpeg

Back
Topp