Jeg var 4+5
Takk! Da venter jeg 3-4 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 4+5
Fikk 2-3 da jeg var 4+4Når sånn ca fikk dere 2-3 på cb digital? Jeg vil prøve å vente litt, så jeg ikke svir av alt for mange tester
Gratulerer
TakkGratulerer
Jeg fikk det på 4+0 men mistenker at kanskje EL har vært tidligere enn antattNår sånn ca fikk dere 2-3 på cb digital? Jeg vil prøve å vente litt, så jeg ikke svir av alt for mange tester
Sterk og fin test det derFint å se at streken er bittelitt sterkere i dag! Tallene er cd, siden jeg ikker aner når eggløsning var.
Sterk og fin test det der
Yay! Gratulerer! Nå fikk jeg lyst til å kjøre en tur til apoteket for å kjøpe digital Should I or should I not? HmmmmmmmmEndelig var det min tur til 3+ . Skulle egentlig vent til i morgen el mandag.
Nå er siste testen tatt. Litt rart ,men aller mest deilig Er 5+2 i dag
Vis vedlegget 155094
Endelig var det min tur til 3+ . Skulle egentlig vent til i morgen el mandag.
Nå er siste testen tatt. Litt rart ,men aller mest deilig Er 5+2 i dag
Vis vedlegget 155094
Jeg prøver å si det til meg selv når jeg blir grepet av panikk at alt er bra så lenge man ikke har alvorlige smerter eller blørSå Morro og se 3+ Gratulerer med det! Har noen tester igjen selv så tar de også tenkte jeg å gi meg selv. Så lenge man ikke blør, kan man vel regne med at alt er bra?
Grattis med 3+Da var det min tur til å få 3+ (irriterende at jeg kjøpte dobbel test da just in case )
5+3 i dag
Vis vedlegget 155135
Så Morro og se 3+ Gratulerer med det! Har noen tester igjen selv så tar de også tenkte jeg å gi meg selv. Så lenge man ikke blør, kan man vel regne med at alt er bra?
Takk Deilig å se at hcg øker Nååå kan vi slappe avGrattis med 3+
Slapper av litt mer i allefallTakk Deilig å se at hcg øker Nååå kan vi slappe av
Neste mål 12 ukerSlapper av litt mer i allefall