Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 2-3 da jeg var 4+4Når sånn ca fikk dere 2-3 på cb digital? Jeg vil prøve å vente litt, så jeg ikke svir av alt for mange tester![]()
Gratulerer
TakkGratulerer![]()
Jeg fikk det på 4+0Når sånn ca fikk dere 2-3 på cb digital? Jeg vil prøve å vente litt, så jeg ikke svir av alt for mange tester![]()
Sterk og fin test det derFint å se at streken er bittelitt sterkere i dag!Tallene er cd, siden jeg ikker aner når eggløsning var.
![]()
Sterk og fin test det der![]()
Yay! Gratulerer!Endelig var det min tur til 3+ . Skulle egentlig vent til i morgen el mandag.
Nå er siste testen tatt. Litt rart ,men aller mest deiligEr 5+2 i dag
Vis vedlegget 155094
Endelig var det min tur til 3+ . Skulle egentlig vent til i morgen el mandag.
Nå er siste testen tatt. Litt rart ,men aller mest deiligEr 5+2 i dag
Vis vedlegget 155094
Jeg prøver å si det til meg selv når jeg blir grepet av panikk at alt er bra så lenge man ikke har alvorlige smerter eller blørSå Morro og se 3+Gratulerer med det! Har noen tester igjen selv så tar de også tenkte jeg å gi meg selv. Så lenge man ikke blør, kan man vel regne med at alt er bra?
![]()
Grattis med 3+Da var det min tur til å få 3+ (irriterende at jeg kjøpte dobbel test da just in case)
5+3 i dag
Vis vedlegget 155135
Så Morro og se 3+Gratulerer med det! Har noen tester igjen selv så tar de også tenkte jeg å gi meg selv. Så lenge man ikke blør, kan man vel regne med at alt er bra?
![]()
TakkGrattis med 3+![]()
Slapper av litt mer i allefallTakkDeilig å se at hcg øker
Nååå kan vi slappe av
![]()
Neste mål 12 ukerSlapper av litt mer i allefall![]()