Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 3+ Hvor langt er du på vei nå? Har en digital som jeg klør etter å bruke!
Kanskje jeg skal vente noen dager med å ta min daJeg er rundt 5 uker. 5+1 på app
Kanskje jeg skal vente noen dager med å ta min da
Sist fikk jeg 3+ når jeg var 4+6 Spørst om det blir rundt da denne gangen ogJeg produserte HCG veldig tidlig og høyt med en gang
Sist fikk jeg 3+ når jeg var 4+6 Spørst om det blir rundt da denne gangen og
Er i tvil om at jeg skal ta den i morgen for å overbevise mannen om at vi faktisk skal få en til, eller om jeg skal vente noen dager.. Får se hvor stor testetrangen er i morgenRegner med du får det nå og ja du må si ifra hvordan det går!
Blir forresten spennende å se om det er 1 eller 2 med degJeg produserte HCG veldig tidlig og høyt med en gang
Ny test i dag, klart tydeligere enn for to dager siden 4+2 i dag Vis vedlegget 154367
Får bare håpe den blir! Godt å se at det går rette veien i alle fall! Tiden snegler seg fram mot legetime 25/1...Helt tydelig strek
Haha ja vi får se! Har tvillinger i familien så ikke umuligBlir forresten spennende å se om det er 1 eller 2 med deg
Er jo ikke usannsynlig at det blir minst ett tvillingpar her Sånn rent statistisk settHaha ja vi får se! Har tvillinger i familien så ikke umulig