Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 3+Hvor langt er du på vei nå? Har en digital som jeg klør etter å bruke!
Kanskje jeg skal vente noen dager med å ta min daJeg er rundt 5 uker. 5+1 på app![]()
Kanskje jeg skal vente noen dager med å ta min da![]()
Sist fikk jeg 3+ når jeg var 4+6Jeg produserte HCG veldig tidlig og høyt med en gang![]()
Sist fikk jeg 3+ når jeg var 4+6Spørst om det blir rundt da denne gangen og
![]()
Er i tvil om at jeg skal ta den i morgen for å overbevise mannen om at vi faktisk skal få en til, eller om jeg skal vente noen dager..Regner med du får det nå og jadu må si ifra hvordan det går!
Blir forresten spennende å se om det er 1 eller 2 med degJeg produserte HCG veldig tidlig og høyt med en gang![]()
Ny test i dag, klart tydeligere enn for to dager siden 4+2 i dag Vis vedlegget 154367
Får bare håpe den blir! Godt å se at det går rette veien i alle fall! Tiden snegler seg fram mot legetime 25/1...Helt tydelig strek![]()
Haha ja vi får se! Har tvillinger i familien så ikke umuligBlir forresten spennende å se om det er 1 eller 2 med deg![]()
Er jo ikke usannsynlig at det blir minst ett tvillingpar herHaha ja vi får se! Har tvillinger i familien så ikke umulig![]()