Utrolig deilig, ja! Har hatt ganske dårlig HCG-stigning i de foregående graviditetene, så merker at jeg får troa av den fine stigningen nå (selv om det jo heller ikke er noe garanti)..Herlig med 3+ og knallsterkt kryss på cb+
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig deilig, ja! Har hatt ganske dårlig HCG-stigning i de foregående graviditetene, så merker at jeg får troa av den fine stigningen nå (selv om det jo heller ikke er noe garanti)..Herlig med 3+ og knallsterkt kryss på cb+
Herlig ned de digitale testene
Jeg hadde en kjemisk forrige mnd så jeg har vært lettere hysterisk denne mnd. Men merker at stigningen er helt annerledes denne mnd så håper det går bra, både for deg og meg <3Utrolig deilig, ja! Har hatt ganske dårlig HCG-stigning i de foregående graviditetene, så merker at jeg får troa av den fine stigningen nå (selv om det jo heller ikke er noe garanti)..
Krysser alt jeg har for oss jeg også! Synes forresten at stigningen på testene dine ser helt super ut!Jeg hadde en kjemisk forrige mnd så jeg har vært lettere hysterisk denne mnd. Men merker at stigningen er helt annerledes denne mnd så håper det går bra, både for deg og meg <3
Denne ser veldig lik ut som mine tester nå, og jeg fikk 3+ i går (når jeg var 5+1)! Jeg har troa!Dagens 5+2
Tror dere dette tilsvarer 3+ på cbd? Streken ble like sterk som kontrollstreken mens jeg dyppet testen (dyppes i 15 sek)
Vis vedlegget 154004
Og her er min fra i går tidlig:Dagens 5+2
Tror dere dette tilsvarer 3+ på cbd? Streken ble like sterk som kontrollstreken mens jeg dyppet testen (dyppes i 15 sek)
Vis vedlegget 154004
Gu for et koselig bilde
Gratulerer med 3+Vis vedlegget 154267
Nå gir jeg meg er fornøyd nå!
Gratulerer med 3+ Hvor langt er du på vei nå? Har en digital som jeg klør etter å bruke!Vis vedlegget 154267
Nå gir jeg meg er fornøyd nå!
Så utrolig søtt!!❤