Bilde av testene

Har vært usikker på når EL var, men har gått ut ifra at IKM har vært idag :P men nå fikk jeg denne, kan det bety at jeg er litt lenger enn jeg trodde? :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    159,5 KB · Visninger: 21
Utrolig deilig, ja! :D Har hatt ganske dårlig HCG-stigning i de foregående graviditetene, så merker at jeg får troa av den fine stigningen nå (selv om det jo heller ikke er noe garanti).. ❤️
Jeg hadde en kjemisk forrige mnd så jeg har vært lettere hysterisk denne mnd. Men merker at stigningen er helt annerledes denne mnd :) så håper det går bra, både for deg og meg <3

Øverste fra i går, 12 dpo og de to nederste fra i dag. Hadde ønsket å se en stigning, i og med at gårsdagens ikke ble tatt på morgenurin. vil nok teste videre til jeg streken er tydeligere. Få eller ingen symptomer utenom uteblitt mens og litt ømme pupper...image.jpg

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1451829129.799960.jpg

Dagens 5+2

Tror dere dette tilsvarer 3+ på cbd? Streken ble like sterk som kontrollstreken mens jeg dyppet testen (dyppes i 15 sek)

ImageUploadedByBV Forum1451833879.716612.jpg

Dagens 5+2

Tror dere dette tilsvarer 3+ på cbd? Streken ble like sterk som kontrollstreken mens jeg dyppet testen (dyppes i 15 sek)

Vis vedlegget 154004
Og her er min fra i går tidlig:
2zz51g1.jpg

Den digitale ble tatt noen timer etter denne...

Back
Topp