Bilde av testene

Jeg testet ikke etter el så 10 dpo er sånn halvveis gjetning :confused: Blir jo +- en dag eller to :p Så spennende med mulig tvillinger da :D Skal du på tidlig ul? :)

Ja har var det og litt gjetting, tok el-test så regner med den var den 15 :D Ja, det skal jeg! :D hadde aldri klart og venta til 18 uker :o

DET var godt å se!:-D 5+2 i dag, så nå er jeg over begge milepælene mine<3
35483c84c7ff6f46fa545511b7403634

ImageUploadedByBV Forum1451661382.872401.jpg

Min test i dag tidlig! :)

ImageUploadedByBV Forum1451755782.050342.jpger 5+2 i dag, men ser andre som er like langt får 3+ Er helt symptomfri og er redd for at jeg ikke har nok HCG stigning:/

Vis vedlegget 153762er 5+2 i dag, men ser andre som er like langt får 3+ Er helt symptomfri og er redd for at jeg ikke har nok HCG stigning:/
HCGnivå er veldig individuelt, og 2 personer som er like langt på vei kan ha to helt forskjellige tall!:-) man må vel ha HCGnivå på 2000+MiU for å få 3+ på ukeindikatoren? (Nå ble jeg plutselig usikker på hvor mye man må ha)

HCGnivå er veldig individuelt, og 2 personer som er like langt på vei kan ha to helt forskjellige tall!:-) man må vel ha HCGnivå på 2000+MiU for å få 3+ på ukeindikatoren? (Nå ble jeg plutselig usikker på hvor mye man må ha)
Tusen takk for svar:) Nå ble jeg litt mer roligere:) Har heldigvis legetime på mandag, så krysser alt for alt er bra:)

Tusen takk for svar:) Nå ble jeg litt mer roligere:) Har heldigvis legetime på mandag, så krysser alt for alt er bra:)
Jeg har heller ikke mye til symptomer lenger:-) jeg hadde vondt i brystvortene og litt kvalme, men det er borte nå.. hvis jeg klemmer på brystvortene så er de ømme, kjenner jeg :-P jeg skal til legen 11 januar^^,

Jeg har heller ikke mye til symptomer lenger:-) jeg hadde vondt i brystvortene og litt kvalme, men det er borte nå.. hvis jeg klemmer på brystvortene så er de ømme, kjenner jeg :-P jeg skal til legen 11 januar^^,
Jeg er veldig glad for å slippe unna symptomer, men hadde vært kjekt å kjent noe:) Jeg er eneste en god dose trøtt :)

Back
Topp