Jeg testet ikke etter el så 10 dpo er sånn halvveis gjetningBlir jo +- en dag eller to
Så spennende med mulig tvillinger da
Skal du på tidlig ul?
![]()
Ja har var det og litt gjetting, tok el-test så regner med den var den 15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet ikke etter el så 10 dpo er sånn halvveis gjetningBlir jo +- en dag eller to
Så spennende med mulig tvillinger da
Skal du på tidlig ul?
![]()
GrattisDET var godt å se!:-D 5+2 i dag, så nå er jeg over begge milepælene mine<3![]()
GrattisDET var godt å se!:-D 5+2 i dag, så nå er jeg over begge milepælene mine<3![]()

Oij! Fikk du 2-3 på IKM dagen?!:-D skikkelig HCG-maskin du ;-)
Oij! Fikk du 2-3 på IKM dagen?!:-D skikkelig HCG-maskin du ;-)
Mellom 4 og 5 uker, gjetter jegVis vedlegget 153668
Tatt idag, hvor langt på veg nå ca? Vet ikke når el var
HCGnivå er veldig individuelt, og 2 personer som er like langt på vei kan ha to helt forskjellige tall!Vis vedlegget 153762er 5+2 i dag, men ser andre som er like langt får 3+ Er helt symptomfri og er redd for at jeg ikke har nok HCG stigning:/
Tusen takk for svarHCGnivå er veldig individuelt, og 2 personer som er like langt på vei kan ha to helt forskjellige tall!man må vel ha HCGnivå på 2000+MiU for å få 3+ på ukeindikatoren? (Nå ble jeg plutselig usikker på hvor mye man må ha)
Jeg har heller ikke mye til symptomer lengerTusen takk for svarNå ble jeg litt mer roligere
Har heldigvis legetime på mandag, så krysser alt for alt er bra
![]()
Jeg er veldig glad for å slippe unna symptomer, men hadde vært kjekt å kjent noeJeg har heller ikke mye til symptomer lengerjeg hadde vondt i brystvortene og litt kvalme, men det er borte nå.. hvis jeg klemmer på brystvortene så er de ømme, kjenner jeg
jeg skal til legen 11 januar^^,