Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sterkt og fint kryss. Er en fryd når testene blir så sterkeTok en ny test i morges og den var enda mer tydelig! jeg gleder meg Vis vedlegget 153011
Stemmer detJeg måtte ta en digital i går jeg vet jo at jeg ER gravid, men har fått for meg at ukenantallet på testene stiger med HCG-nivået.. er jeg helt tullete, eller er det sånn? xP
Jeg måtte ta en digital i går jeg vet jo at jeg ER gravid, men har fått for meg at ukenantallet på testene stiger med HCG-nivået.. er jeg helt tullete, eller er det sånn? xP
Hehe.. jeg skal nok svi av en til før jeg sier at nok er nok;-) vil så gjerne se 3+ jeg også :-D og for å være helt ærlig så har ikke mannen min stort han skulle sagt der xPJeg må snart trygle mannen om å kjøpe digital!!! Vil se 2-3 og 3+ for det fikk jeg aldri før jeg mistet sist. Men svidde av den eneste jeg hadde på julaften for å gi i gave til mannen og den viste selvfølgelig kun 1-2 kanskje jeg må kjøpe selv i smug
Jeg vil også se 2-3 og 3+. Etter min beregning får jeg ikke 2-3 før jeg er 4+5 .Man må ha over 200miU for at 2-3 skal slå ut og 2000miU for å få 3+.Hehe.. jeg skal nok svi av en til før jeg sier at nok er nok;-) vil så gjerne se 3+ jeg også :-D og for å være helt ærlig så har ikke mannen min stort han skulle sagt der xP
Ser jo bra ut det derMåtte ta en test til i dag, for jeg har ingen symptomer lenger foruten å være trøtt Vis vedlegget 153158