Bilde av testene

Der var jeg 4+5, og er 5+0 nå :-)
hvor langt er du på vei nå?♡
Ååååååja :D jeg er 4+1, så kanskje litt tidlig enda i morra :) tenk at i dag begynner hjertet til bebis å slå! <3

Ååååååja :D jeg er 4+1, så kanskje litt tidlig enda i morra :) tenk at i dag begynner hjertet til bebis å slå! <3
Da er det nok litt tidlig å får 2-3 på testen ja ;-)
hjertet til knøttet begynner ikke å slå før 3 januar, i følge babyverden ;-)

Da er det nok litt tidlig å får 2-3 på testen ja ;-)
hjertet til knøttet begynner ikke å slå før 3 januar, i følge babyverden ;-)

Åååå leste at i 5+0 begynner hjertet å slå, men uansett er det rett rundt svingen :D Da venter jeg mitt med cbd, ikke vits å sløse de :p

Ettersom jeg vet hvor mye Hcg jeg hadde i dag har regnet meg frem til 2-3 på digital når jeg er 4+5. Men ser at endel får det 4+2 og 4+3. Kommer jo Ann på hvor fort du produserer Hcg. Så at du hadde sterkere tester enn meg på feks 10 dpo så da produserer du sikkert fortere :)

Ettersom jeg vet hvor mye Hcg jeg hadde i dag har regnet meg frem til 2-3 på digital når jeg er 4+5. Men ser at endel får det 4+2 og 4+3. Kommer jo Ann på hvor fort du produserer Hcg. Så at du hadde sterkere tester enn meg på feks 10 dpo så da produserer du sikkert fortere :)

Ja, tenkte det samme :) skal ta en strimmel på morgenurin i morgen og se hvordan den ser ut :D

10 dpo :D

Vedlegg

• IMAG2780.jpg
    IMAG2780.jpg
    857,4 KB · Visninger: 78
Sterk og fin strek :D akkurat samme som meg 10 DPO. Mamma mistenker tvillinger hehehe
Jeg testet ikke etter el så 10 dpo er sånn halvveis gjetning :confused: Blir jo +- en dag eller to :p Så spennende med mulig tvillinger da :D Skal du på tidlig ul? :)

Nr 4! Fødte en liten gutt nå i mai i år hab er 7 Mnd så har eg en i 2009 og en i 2010 så blir hektisk
Gratulerer! Så gøy med flere som har/får tette! :)

Back
Topp