Der var jeg 4+5, og er 5+0 nåHvor langt er du her på 2-3? Vil og få 2-3 snart for bekymrer meg såååååå![]()
hvor langt er du på vei nå?♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der var jeg 4+5, og er 5+0 nåHvor langt er du her på 2-3? Vil og få 2-3 snart for bekymrer meg såååååå![]()
ÅåååååjaDer var jeg 4+5, og er 5+0 nå
hvor langt er du på vei nå?♡
Da er det nok litt tidlig å får 2-3 på testen ja ;-)Ååååååjajeg er 4+1, så kanskje litt tidlig enda i morra
tenk at i dag begynner hjertet til bebis å slå! <3
Da er det nok litt tidlig å får 2-3 på testen ja ;-)
hjertet til knøttet begynner ikke å slå før 3 januar, i følge babyverden ;-)
Gleder meg til å se 2-3 testen din! :-DÅååå leste at i 5+0 begynner hjertet å slå, men uansett er det rett rundt svingenDa venter jeg mitt med cbd, ikke vits å sløse de
![]()
Gleder meg til å se 2-3 testen din! :-DÅååå leste at i 5+0 begynner hjertet å slå, men uansett er det rett rundt svingenDa venter jeg mitt med cbd, ikke vits å sløse de
![]()
Ettersom jeg vet hvor mye Hcg jeg hadde i dag har regnet meg frem til 2-3 på digital når jeg er 4+5. Men ser at endel får det 4+2 og 4+3. Kommer jo Ann på hvor fort du produserer Hcg. Så at du hadde sterkere tester enn meg på feks 10 dpo så da produserer du sikkert fortereÅåååååjajeg er 4+1, så kanskje litt tidlig enda i morra
tenk at i dag begynner hjertet til bebis å slå! <3
Ettersom jeg vet hvor mye Hcg jeg hadde i dag har regnet meg frem til 2-3 på digital når jeg er 4+5. Men ser at endel får det 4+2 og 4+3. Kommer jo Ann på hvor fort du produserer Hcg. Så at du hadde sterkere tester enn meg på feks 10 dpo så da produserer du sikkert fortere![]()
Se der ja! ;-)
Se der ja! ;-)
Oj...se der daHvor langt er du på vei?
10 dpo![]()
Jeg testet ikke etter el så 10 dpo er sånn halvveis gjetningSterk og fin strekakkurat samme som meg 10 DPO. Mamma mistenker tvillinger hehehe
Gratulerer! Så gøy med flere som har/får tette!Nr 4! Fødte en liten gutt nå i mai i år hab er 7 Mnd så har eg en i 2009 og en i 2010 så blir hektisk