attpåklattnr2
Gift med forumet
Første målet er å se hjerte slå på ul i uke 7Neste mål 12 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første målet er å se hjerte slå på ul i uke 7Neste mål 12 uker
Det er det jeg tenker og! Har en test igjen, håper å holde meg til neste uke med å ta den. Jeg er egentlig ganske avslappa med det hele (sikkert fordi jeg ikke er dårlig enda), men samboeren er en del mer engstelig Han leser alt for mye info om ting som kan skje, jeg prøver å unngå det!
Første målet er å se hjerte slå på ul i uke 7
I og med at jeg er 41 år og over 38, blir det regnet som risikosvangerskap og derfor får jeg det offentlig.Har du tenkt å bestille en privat ul da, eller får du det hos legen din? Har litt lyst til å bestille en privattime i sånn uke 8 omtrent, så jeg kan slappe av litt mer.
I og med at jeg er 41 år og over 38, blir det regnet som risikosvangerskap og derfor får jeg det offentlig.
har ikke noe i mot å få ul nesten hver mnd jegSkjønner. Deilig å vite at man blir passet litt på da.
Ta blodprøve, da får du korrekt svarJeg er 4+2 i dag, mensen er uteblitt men jeg har bare negative tester, alle symptomer er der, jeg blir virkelig gal, har brukt 1000 kr på prøver, nå er jeg lei noen tips?
Min tur til endelig å kunne velge vise frem "skryte-rekka"... ^_^
Har hatt slik kraftige smerter de siste dagene...og derfor vært fryktelig bekymret for at noe er galt.
Faktum er uansett at befruktningen skjedde "rundt" 19.12.2015 ~ egget festet seg "rundt" 22.12.2015.
Er tydeligvis av typen som er sen med å produsere hormonene, trenger dog neppe å "frykte" (<-ville vært overlykkelig uansett) tvillinger...da...
Vis vedlegget 155323
knallsterke testerJeg testet positiv for to dager siden! Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss veldig.
Kjenner at jeg prøver å "holde" litt tilbake, siden jeg bare er 4 + 3 enda. Vis vedlegget 155353 Vis vedlegget 155353 Vis vedlegget 155353
Haha, så nygjerrig jeg ble på hvor mange uker du fikk på cb når jeg ser det timeglasset Veldig sterk btJeg testet positiv for to dager siden! Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss veldig.
Kjenner at jeg prøver å "holde" litt tilbake, siden jeg bare er 4 + 3 enda. Vis vedlegget 155353 Vis vedlegget 155353 Vis vedlegget 155353
Haha, så nygjerrig jeg ble på hvor mange uker du fikk på cb når jeg ser det timeglasset Veldig sterk bt