Bilde av testene

Prøv å test i morgen :)
Allerede i morgen :D tror du ikke det lønner seg å vente til godt ut i uke 5? Er ikke sikkert jeg orker å utsette meg for den digitale :o Det ene øyeblikket blir jeg full av negativ tanker og tenker at graviditeten ikke går bra, noen øyeblikk greier jeg å glede meg litt❤️

Prøver selv å holde meg fra å bruke den siste digitale før nå på lørdag...enn at dagene skal bli sÅÅÅ lange når man venter... :P

Allerede i morgen :D tror du ikke det lønner seg å vente til godt ut i uke 5? Er ikke sikkert jeg orker å utsette meg for den digitale :o Det ene øyeblikket blir jeg full av negativ tanker og tenker at graviditeten ikke går bra, noen øyeblikk greier jeg å glede meg litt❤️
Hvis du klarer å vente er jo det perfekt, men er ganske sikker på at det bør stå 3+ på testen din med morgenurin :) Jeg fikk 3+ ved 5+1 :) har en digital til da jeg kjøpte en pakke med to tester. Hadde du bodd i nærheten kunne du fått den ;)

Hvis du klarer å vente er jo det perfekt, men er ganske sikker på at det bør stå 3+ på testen din med morgenurin :) Jeg fikk 3+ ved 5+1 :) har en digital til da jeg kjøpte en pakke med to tester. Hadde du bodd i nærheten kunne du fått den ;)
Det er med skrekkblandet fryd jeg holder på med den testinga :p tror jeg skal greie å vente :D synd jeg svidde av den digitale og fikk ikke gravid forrige onsdag ;) snillt av deg å tenke den tanken, takk :)

Hei,
Jeg tok digital test 4 dager før IKM og fikk 2-3 uker. Er ikke det litt rart? o_O

ImageUploadedByBV Forum1452747025.325888.jpgjeg kan se en svaaak strek, men så lite att det kan fort være skyggestrek. Men første gang jeg har sett noe på de testene, skal ta min andre blodprøve i dag, 5+0 i dag og hadde en liten HCG økning i blodet mandag, kvalmen kom i natt så da har jeg de meste av symptomer. Kunne vært uten denne kvalmen så håper jeg er gravid nå da

Vis vedlegget 156173jeg kan se en svaaak strek, men så lite att det kan fort være skyggestrek. Men første gang jeg har sett noe på de testene, skal ta min andre blodprøve i dag, 5+0 i dag og hadde en liten HCG økning i blodet mandag, kvalmen kom i natt så da har jeg de meste av symptomer. Kunne vært uten denne kvalmen så håper jeg er gravid nå da
hvor mye hadde du i hcg på mandag?

Back
Topp