Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare en test på bildet5+2 i dag ville bare sjekke at testen ikke blir svakere..Vis vedlegget 156382 her er er alle testene samlet.. Piner meg selv med dette men syns testen tatt i dag på nokså konsentrert urin er svakere enn den 5+0 kan jeg berolige meg selv med det tester har ulikt fargestoff? Beklager teste maset, men på grunn av tidligere historikk er jeg så engstelig for tida
Disse testene er sterke og fine hele veien. Anbefaler deg å slutte å teste. Jeg har blitt 100% roligere etterpå. Evt få tatt 2 Hcg blodprøver også ikke teste merGlemte legge ved testene Vis vedlegget 156385
Ja, jeg bør bare slutte. Blir helt kokko av det her takk for gode råd og støtte Skal prøve å la være ..Disse testene er sterke og fine hele veien. Anbefaler deg å slutte å teste. Jeg har blitt 100% roligere etterpå. Evt få tatt 2 Hcg blodprøver også ikke teste mer
Disse testene er kjempesterke. Du behøver ikke teste noe mer Er jo ingen tvilGlemte legge ved testene Vis vedlegget 156385
Morro å se, fin test4+0 øverst og 4+2 nederst Viktig å følge med den fine økningen
Vis vedlegget 156561