Nei, jeg bestemmer ikke over han og hvor mye han skal drikke. Men jeg er veldig klar på hver gang han har dratt ut at jeg ikke vil at han skal drikke seg totalt dritings
Dessverre har han blitt veldig full mange ganger. Jeg kaster han ikke ut for det. Jeg har selv helt til jeg ble gravid, drukket til jeg ble dritings. Vet ikke om dette er en nordnorsk "greie" eller noe, men jeg kan hvertfall ikke selv huske at jeg selv noen gang i hele mitt liv har tatt bare 2 øl på byen
jeg ble alltid full.. Så sånn er det da.. Men han drikker ca 2-3 øl hjemme nå, ikke noe mer. Han skal ikke drikke mer før fødselen (han skal ikke ut på byen altså). Dette er noe han er kommet frem til selv, men jeg har også sagt at jeg synes det er en veldig god idé 
Dessverre har han blitt veldig full mange ganger. Jeg kaster han ikke ut for det. Jeg har selv helt til jeg ble gravid, drukket til jeg ble dritings. Vet ikke om dette er en nordnorsk "greie" eller noe, men jeg kan hvertfall ikke selv huske at jeg selv noen gang i hele mitt liv har tatt bare 2 øl på byen