Bestemmer du over mannens

Nei han styrer det selv;-). Og han pleier somregel å være fornuftig ifht drikking og vet han blir vekket tidlig uansett neste morgen av mini så å ligge fyllesyk ikke er så gøy.. Vi var begge enige om at han holdt seg edru siste 3-4 ukene før termin da det ligger i familien å føde før tiden og ha kjappe fødsler så å vente på at en halvfull mann skal bli edru nok til å kjøre er det ikke tid til. Så gjør regning med at han holder deg edru siste ukene denne gangen også

Han bestemmer selv, drikker heldigvis sjelden, men hender jo jeg kommer med min mening om det blir mer enn jeg synes er nødvendig :p

Nei, han drikker så godt som aldri. Men jeg tror ikke noen tørr å si at de faktisk krever det. Eller kanskje de er tøffere på forum enn i virkeligheten ^^

Han bestemmer selv, men hører på sin kones ønsker rundt slikt (dersom konemor har gode argumenter).

Ønsker at han ikke går på fest/drikker de siste to ukene før termin.

Forrige svangerskap syns jeg det var utrolig urettferdig at JEG måtte gå gravid mens han slapp billig unna. Så da var det sirkus i heimen rundt hver anledning som kom opp.

Nei heldigvis så vet han vad som er lite og vad som er Mye. Skjer ikkje att han går över mängde det er för mycket

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg kan uttrykke mine ønsker, men han velger selv hva han vil gjøre.

Han er avholds, så det er ikke noe å bestemme over :p
Da jeg og eksen skulle ha eldste ba jeg han selv tenke på når han synes det var greit å la være i forkant av termin.
Det klarte han helt fint å styre selv gitt :p

Han måtte være kjørbar de siste tre ukene før termin, ut over det krever jeg ikke annet enn at han ligger på et annet rom enn babyen hvis han har drukket. Og så er det noen ganger jeg ber han om å holde seg i skinnet fordi vi skal noe som krever at han er i noenlunde form dagen derpå :-P Men han drikker i det hele tatt sjeldent og lite..

Han drikker akkurat hva han vil :) Men nå er ikke han den som drikker mest...

Det bestemmer han helt selv :) Eneste gangen jeg har 'bestemt' var rett før termin, da ville jeg gjerne at han var edru, men det ønsket han selv også så det var igrunn en enighet :)

Min mann drikker så lite, så det har jeg ikke behov for :p Blir egentlig bare glad de gangene han tar seg en fest med kompisene, for jeg tenker at det er bare bra for ham :)

De fleste voksne menn kan vel styre og bestemme slikt selv, men hvis man har barn sammen, og mannen stadig drikker for mye, og for eksempel blir bråkete eller trenger å sove til langt på dag dagen etter, kan jeg godt forstå at noen damer har behov for å bestemme litt over hvor mye og når han kan drikke.

Når det gjelder drikking før termin har det heller ikke vært behov for å lage en regel på dette her, men jeg tenker at det er noe man bør bli enig om. De fleste som skal bli far er nok helt med på at det er lurt å være edru når fødselen starter ;)

Nei det får han virkelig Styre selv ja:) men jeg er jo glad at vi har like holdninger både i forhold til alkohol foran barna (mine to), og Ift vårt første felles barn som er venter 1.1.

Som jeg sa til han, om han velger å drikke seg snydens noen dager før termin å jenta kommer , ja, da får han gå glipp av det da , ikke verre enn d . (Altså , jo, ille for jeg vil ha han der, men handlinger = konsekvenser :)

Har heldigvis en fornuftig mann :)

Nei det klarer han fint og kontrollere på egenhånd :)
Han er ingen heavy drinker og det er som regel kun snakk om ett par øl ;)

Det trengs ikke. Han klarer å tenke selv. Heldigvis:D

Det bestemmer han selv. Ang graviditet har jeg aldri vært bekymret. Han skjønte selv at han ikke skulle drikke masse så han plutselig kunne ende opp full på føden. Hadde han ikke skjønt det selv så hadde jeg nok sagt det. Og ellers sier jeg hva jeg mener om det har blitt mye alkohol, men han bestemmer selv.

Kunne vel ikke ha bestemt over han om jeg ville, det er nok det verste han vet. :p Men det er ikke noe problem her, heldigvis. :)

Nei for all del. Jeg er ikke mammaen hans.

Hehe nei han får da lov å dra ut å slippe ut håret de gangene han gjør det:p vet han har planer om hvertfall 3 fyllekuler iløpet av desember, og for all det, jeg hadde gjort det selv om jeg kunne! Jeg bare tar det igjen i at han får være hjemme med barna når jeg kan dra ut igjen! :) de fleste trenger å komme oss ut å kose oss innimellom :)

Back
Topp