Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri likt å få uanmeldt besøk, men spesielt de siste årene når helsa ikke er på topp, så er det greit med litt forvarsel så jeg kan si ifra om det passer eller ei. Klarer ikke si nei hvis jeg åpner døra, så da unlater jeg å åpne når det ringer på her. Føler ikke for å åpne i singlett og bukse uten bh underSamme her men jeg må lære meg å slappe av mer mtp besøk, rydder å styrer på liksom å det er jo egentlig ikke så vits når de gjelder de fleste å det er jo hyggelig å ha besøk. Har nok sperra meg inne litt for mye under svangerskapet haha![]()
Lika ikkje uanmeldt besøk. Synes det er greit å vere forberedt på besøk, dessuten er det ikkje alltid vi orker besøk til tross for at vi "kun er heime.Liker dere å få uventet besøk eller avtalt besøk? Eller er det det samme for dere?
Har faktisk sett på den litt, men ikke kommet frem til hva vi skal ha enda.For de som ikke vil åpne døra uten å se hvem det er som ringer på først, så anbefaler jeg denne - https://ring.com/
Supersnedig! Ellers tar vi imot uanmeldt besøk, men ser helst at et kvarters varsel i forkant hadde vært greit.![]()
Har faktisk sett på den litt, men ikke kommet frem til hva vi skal ha enda.