• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Besøk

Vi har mye besøk og mest uanmeldt i den grad at de ringer en 10 minutt før de kommer. Kjenner jeg revner litt innvendig når det står noen på døra helt uanmeldt og forventer kaffe liksom..

Samme her men jeg må lære meg å slappe av mer mtp besøk, rydder å styrer på liksom å det er jo egentlig ikke så vits når de gjelder de fleste å det er jo hyggelig å ha besøk. Har nok sperra meg inne litt for mye under svangerskapet haha:p
Har aldri likt å få uanmeldt besøk, men spesielt de siste årene når helsa ikke er på topp, så er det greit med litt forvarsel så jeg kan si ifra om det passer eller ei. Klarer ikke si nei hvis jeg åpner døra, så da unlater jeg å åpne når det ringer på her. Føler ikke for å åpne i singlett og bukse uten bh under :p

Helst avtalt besøk :) da rekker jeg å speed rydde om det evnt skulle se litt rotete ut hjemme ;)

Elsker begge deler :) folk som kommer uanmeldt skjønner jo at det kan være litt rot rundtomkring, særlig når vi har barn. Og de forventer heller ikke mer enn en kopp kaffe.

Liker dere å få uventet besøk eller avtalt besøk? Eller er det det samme for dere?
Lika ikkje uanmeldt besøk. Synes det er greit å vere forberedt på besøk, dessuten er det ikkje alltid vi orker besøk til tross for at vi "kun er heime.

Kjekt med besøk uansett, men kjekkest viss vi får 10 minutt varsel ;) Aller helst litt lenger så jeg får bakt noe :)

For de som ikke vil åpne døra uten å se hvem det er som ringer på først, så anbefaler jeg denne - https://ring.com/
Supersnedig! Ellers tar vi imot uanmeldt besøk, men ser helst at et kvarters varsel i forkant hadde vært greit. :)

For de som ikke vil åpne døra uten å se hvem det er som ringer på først, så anbefaler jeg denne - https://ring.com/
Supersnedig! Ellers tar vi imot uanmeldt besøk, men ser helst at et kvarters varsel i forkant hadde vært greit. :)
Har faktisk sett på den litt, men ikke kommet frem til hva vi skal ha enda.

Har faktisk sett på den litt, men ikke kommet frem til hva vi skal ha enda.

Jeg digger den! Ikke fordi jeg ikke åpner døra, men artig å se hvem som er på døra når vi ikke er hjemme også og kan snakke med dem om at vi ikke er hjemme og kommer hjem om litt e.l.

Kan godt komme uanmeldt, men da kan de ikke forvente at det ser strøkent/ryddig ut ;)

Back
Topp