Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi liker besøk uansettLiker dere å få uventet besøk eller avtalt besøk? Eller er det det samme for dere?
Liker ikke uanmeldt besøk. Vil gjerne ordne og stelle meg litt først.
Jeg har gitt opp prosjektet om å ha alt på stellLiker ikke uanmeldt besøk av voksne (går fint dersom det er venner av sønnen).
Vil gjerne få ordnet litt i hjemmet og eventuelt byttet til noe annet![]()
Uanmeldt besøk av svigermor er veldig lite ønskelig ettersom hun har støv på hjernen og vet å påpeke det. Aner ikke hvor ofte vi får høre at hun hadde "alt på stell" da hun hadde eneansvaret for guttene da de var små. Da jobbet hun 100%, hun strøk alt (inkludert undertøy), tørket støv og redde opp senger hver dag..osv.. Der er ikke mannen min og jeg!
Liker godt besøk men gjerne en liten melding at de kommer og x antall min hadde vært fintLiker ikke uanmeldt besøk av voksne (går fint dersom det er venner av sønnen).
Vil gjerne få ordnet litt i hjemmet og eventuelt byttet til noe annet![]()
Uanmeldt besøk av svigermor er veldig lite ønskelig ettersom hun har støv på hjernen og vet å påpeke det. Aner ikke hvor ofte vi får høre at hun hadde "alt på stell" da hun hadde eneansvaret for guttene da de var små. Da jobbet hun 100%, hun strøk alt (inkludert undertøy), tørket støv og redde opp senger hver dag..osv.. Der er ikke mannen min og jeg!