Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan og de fleste dager neste ukeHele neste uke passer egentlig fint for meg, mellom 10 og 15![]()
Nope, litt langt unna og har faktisk aldri vært på fødselsforberedende kursNoen av dere som var på fødselsforberedende kurs på Laksevåg i dag?![]()
Nei, var ikke første gang, så ikke poenget da for denne gang. Var det kjekt?Noen av dere som var på fødselsforberedende kurs på Laksevåg i dag?![]()
Første delen var grei, mens andre delen om amming ble litt i kjedeligste delen! Varte litt for lenge også! Men helt OK![]()
Er vell ikke alt som er like interessant for alle. pauser er viktig ogsåFørste delen var grei, mens andre delen om amming ble litt i kjedeligste delen! Varte litt for lenge også! Men helt OK![]()
Februar høres veldig bra ut (syns jeg personlig da), det er litt en av en ny tilværelse å tilvenne seg foreløpigArrangere treff i februar?![]()
Ja og i februar tenker jeg alle babyene er komt ogFebruar høres veldig bra ut (syns jeg personlig da), det er litt en av en ny tilværelse å tilvenne seg foreløpig![]()
Ingen fra Bergen som er aktive lengre?
Det er jo alltids mulig å ta treff selv om ikke alle svarerEtter en noe "amputert" start på foreldrelivet skal samboeren begynne på jobb igjen i morgen (vesla er da 3 uker og 5 dager)Så jeg tenker at jeg nok personlig trenger å se hvordan det går den første uka alene før jeg tør si jeg klarer bli med på noe
men håper fortsatt vi får det til!?
![]()