Bergenstreff

Første delen var grei, mens andre delen om amming ble litt i kjedeligste delen! Varte litt for lenge også! Men helt OK :)

Første delen var grei, mens andre delen om amming ble litt i kjedeligste delen! Varte litt for lenge også! Men helt OK :)

Jeg var og, men merket det var heelt greit at jeg kun var med på ammedelen, for kan se for meg dere andre hadde en lang dag der inne! (Tung luft og :p ) Var på fødselsforberedende med Kjersti på Haukeland, det var veldig bra! :) Hvem av jordmødrene på kurset i går går du til? :)

Arrangere treff i februar? :)

Februar høres veldig bra ut (syns jeg personlig da), det er litt en av en ny tilværelse å tilvenne seg foreløpig :)
Ja og i februar tenker jeg alle babyene er komt og :)

Ingen fra Bergen som er aktive lengre?

Fortsatt med! Bare litt hektisk ny hverdag, så er ikke like mye innom :P :D

Dytt

Etter en noe "amputert" start på foreldrelivet skal samboeren begynne på jobb igjen i morgen (vesla er da 3 uker og 5 dager) :) Så jeg tenker at jeg nok personlig trenger å se hvordan det går den første uka alene før jeg tør si jeg klarer bli med på noe :P men håper fortsatt vi får det til!? :)

Etter en noe "amputert" start på foreldrelivet skal samboeren begynne på jobb igjen i morgen (vesla er da 3 uker og 5 dager) :) Så jeg tenker at jeg nok personlig trenger å se hvordan det går den første uka alene før jeg tør si jeg klarer bli med på noe :p men håper fortsatt vi får det til!? :)
Det er jo alltids mulig å ta treff selv om ikke alle svarer :) må ikke ha noe med engang, men tanken var å prøve å få opp igjen tråden så kanskje man finner ut om flere fremdeles er interessert ;)

Back
Topp