Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Bobbo*
Tenk at du er over 12 uker allerede. [:)][:)][:)]
Godt å lese at formen er bedre.
Ha en strålende helg. Stor klem til deg og mini.
13 uker
ORIGINAL: tullemor79
Hei snuppa!! Har formen din blitt noe bedre nå eller? Her er jeg fortsatt konstant kvalm, men nå er det to uker siden sist jeg spydde! Håper det hjelper snart nå så vi kan nyte svangerskapet begge to![:)][:)]
ORIGINAL: *Belle*
Hei snuppa!! Har formen din blitt noe bedre nå eller? Her er jeg fortsatt konstant kvalm, men nå er det to uker siden sist jeg spydde! Håper det hjelper snart nå så vi kan nyte svangerskapet begge to![:)][:)]
Hei hei [:)] I går var faktisk første dag på en uke igjen hvor jeg ikke kastet opp, men i dag har det vært helt forferdelig igjen! Kastet opp og vannvittige luft smerter i magen! Kan sammeliknes med de smertene man får etter uttak om du skjønner??
Håper jeg er bedre i morgen!
Heldig gris som ikke har kastet opp på to uker -misunnelig!![:D]
Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D] Nærmer seg UL nå ja, bare 8 dager igjen!! På fredag skal jeg til jordmor, håper jeg får høre hjertelydene da!!
Huff, den kvalmen er ikke noe god. Spydde i går jeg da, men i dag klarer jeg holde kvalmen litt i sjakk med marie-kjeks. Trodde dette skulle være den 'enkle' delen av svangerskapet jeg... men, det er nok verdt det tilslutt tenker jeg!![:D]
ORIGINAL: *Belle*
Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D] Nærmer seg UL nå ja, bare 8 dager igjen!! På fredag skal jeg til jordmor, håper jeg får høre hjertelydene da!!
Huff, den kvalmen er ikke noe god. Spydde i går jeg da, men i dag klarer jeg holde kvalmen litt i sjakk med marie-kjeks. Trodde dette skulle være den 'enkle' delen av svangerskapet jeg... men, det er nok verdt det tilslutt tenker jeg!![:D]
Ja tenk så spennende, to hjertelyder. Er jo så spesielt med tvillinger!! [:D][:D]
Vil du vite kjønnene?? Jeg skal på ul om to dager altså torsdag, håper jeg får se hva det blir da [:D]