*Belle* sin dagbok

Synd å høre du er så dårlig! Håper formen blir bedre [:D]

11+1 uker

Oppkasten har ikke forsvunnet ennå, men kaster ikke opp like mye som tidligere. Eller, det er litt opp og ned [&:]
Jeg kaster opp minst en gang om dagen, men uvel stort sett hele tiden.
Jeg er fortsatt sykemeldt, 2 uker til. Går ned i vekt ennå, sakte men sikkert.

Håpe dette gir seg i løpet av neste uker. Er så kjedelig å bare være hjemme [:'(]

12 uker [:D]

Endelig! I dag er jeg 12 uker, det magiske tallet!
Har vært veldig dårlig lenge nå, og i gårkveld tok jeg meg en Postafen. I dag er formen på topp "bank i bordet"!
Håpe det fortsetter slik. Er kjempe sliten etter helgen. Har bare kastet opp og hatt diare og hodepine delux!!
Er veldig klar for bedre dager!

Kjenner veldig godt at livmora strekker seg om dagen. Kan til tider være veldig vondt.
Kjennes ut som noen klyper deg i magen [8D]
Puppene har blitt stooore. Har ikke en BH som passer, og jeg kjøpte meg nye for en mnd siden!

Redd resultatet kan ende i hengepupper ned til knærne noen mnd etter fødsel og amming!

12+2 uker [;)]

Harrettopp kommet hjem etter å ha fulgt datteren min til skolen. Er et fantastisk vær ute!! Var så deilig å gå seg den turen! Det var kaldt men samtidig så utrolig deilig!! [:D]
Elsker høsten så lenge været er så flott som nå!

I dag er formen veldig bra, tok en postafen før jeg la meg i går så mulig det gjorde susen [;)]

Nå skal jeg snart til jordmor på 1. time hos henne. Og så skal jeg på ul-time litt senere i dag.
Er veldig spent på å se den lille [:)]

12+4 uker

Formen er fantastisk, det var den i går også! Endelig ser jeg lys i tunnelen!!! [:)]

Kjøpte Simo Duo vogn i går av en venninne av meg, og Akta Graco bilsete med base [:)] Hadde det samme setet til mini også, og var strålende fornøyd med det [:)]

Tenk at du er over 12 uker allerede. [:)][:)][:)]
Godt å lese at formen er bedre.

Ha en strålende helg. Stor klem til deg og mini.

ORIGINAL: *Bobbo*

Tenk at du er over 12 uker allerede. [:)][:)][:)]
Godt å lese at formen er bedre.

Ha en strålende helg. Stor klem til deg og mini.

Hei vennen!! Så hyggelig at du har stukket innom her [:D]
Ja tenk så fort tiden flyr, kan knapt tro det selv!
Ønsker deg også en fantastisk helg!! Stor klem!

13 uker

Da er jeg inne i 2. trimester! Yohoo!! [:D][:D]
Har vært hos legen igjen i dag, alle prøver var bra og vi hørte hjertelyden med engang. *sukk*

Jeg er nå sykemeldt 50%, skal bli godt å kunne jobbe litt igjen etter alle disse ukene hjemme [:)]
Sååå, gleder meg til morgen dagen [;)]

13+1 uker

I daahar det vært en fantastisk dag!! [:)] Først var jeg og S (venninna/kollega) på helsestasjonen og tok nøff nøff vaksinen, og så skulle vi på jobb. Jobber bare 50 % men det var så deiliggå se igjen alle på jobben. Alle lurte selvfølgelig på hvorfor jeg hadde vært borte så lenge, så det var litt moro å fortelle nyheten til de. Har bare vært butikksjef og ass.butikksjef som har visst det, og selvfølgelig S da [;)]
Gleder meg allerede til jobb igjen i morgen [:)][:)]

15+2 uker

Jøss er det 2 uker siden sist jeg skrev her. Skam meg[;)]
Jeg begynte i min 13. uke å jobbe 50 % men måtte allerede den uka holde meg hjemme pga kraftige bivirkninger av svineinfluensavaksinen. Bra start! NOT!

Har vært veldig deilig å være tilbake på jobb, men har vært helt utslitt når jeg har kommet hjem, pluss at kvalmen er tilbake for fullt!
Denne mandagen måtte jeg ringe inn på jobben og si jeg var syk, kastet opp som en gal, klarte knapt komme meg noe sted [:(]
Har vært hjemme fram til i dag og sliter fremdeles med kvalme/oppkast, i tillegg nå har jeg en del kynnere også som kommer ved aktivitet. Er nok at jeg henger opp en klesvask.

Var hos legen i dag og da ble vi enige om en aktiv sykemelding i stedet. Skal være aktiv sykemeldt i to uker nå og så skulle vi se an, får håpe kvalmen gir seg etter det. Fikk beskjed om og ikke miste motet selvom hun visst ejeg var veldig dårlig hele veien med datteren min.

Nå skal jeg holde meg hjemme denne uka og slappe av, og håpe jeg er bedre nnste uke og klar for en ny arbeidsdag da [:)]

Hei snuppa!! Har formen din blitt noe bedre nå eller? Her er jeg fortsatt konstant kvalm, men nå er det to uker siden sist jeg spydde! Håper det hjelper snart nå så vi kan nyte svangerskapet begge to![:)][:)]

ORIGINAL: tullemor79

Hei snuppa!! Har formen din blitt noe bedre nå eller? Her er jeg fortsatt konstant kvalm, men nå er det to uker siden sist jeg spydde! Håper det hjelper snart nå så vi kan nyte svangerskapet begge to![:)][:)]

Hei hei [:)] I går var faktisk første dag på en uke igjen hvor jeg ikke kastet opp, men i dag har det vært helt forferdelig igjen! Kastet opp og vannvittige luft smerter i magen! Kan sammeliknes med de smertene man får etter uttak om du skjønner??
Håper jeg er bedre i morgen!

Heldig gris som ikke har kastet opp på to uker -misunnelig!![:D]

ORIGINAL: *Belle*

Hei hei [:)] I går var faktisk første dag på en uke igjen hvor jeg ikke kastet opp, men i dag har det vært helt forferdelig igjen! Kastet opp og vannvittige luft smerter i magen! Kan sammeliknes med de smertene man får etter uttak om du skjønner??
Håper jeg er bedre i morgen!

Heldig gris som ikke har kastet opp på to uker -misunnelig!![:D]

De siste dagene her har kvalmen vært tilbake igjen for fullt, men maten har nå iallefall holdt seg nede. Hadde ikke så store smerter etter uttak heldigvis, men har veldige luftsmerter i perioder nå jeg også så vet hva du snakker om. Ikke moro[:'(]

Håper virkelig formen din kommer seg snart ja

17 uker!!

Nå syns jeg det går fort framover, men det gjør ingenting!! 3 uker igjen så er jeg halvveis [;)]

Har vært på svangerskapskontroll i dag og er fortsatt aktivt sykemeldt, skal være det ut året og så skal vi se an. Hun trodde ikke jeg fikk begynne i 100 % stilling igjen dette svangerskapet siden jeg fremdeles er så mye dårlig [&o]
Men jeg  håper det snur seg og at jeg snart er frisk og rask!!

17+6 uker

Har hatt en helt fantastisk dag i dag. Begge søstrene mine med familien sin pluss mor og far har vært her og spist kalkun. Var så koselig!! Synd man ikke finner på slikt oftere!! Er jo så utrolig hyggelig [:D]

Formen min er "sånn der" om dagen. Har mye vondt i magen, mensen smerter og luftsmerter. Leste litt i dagboka jeg skrev når jeg gikk gravid med jentungen, og jeg hadde det visst likt da også.

18+1 uker

I dag hadde jeg endelig tatt til motet å skulle dra på jobb en tur. Men kaster opp og kaster opp!! Holder på å bli gal! Og blir skikkelig trist og lei meg! Vil så gjerne på jobb og gjøre noe fornuftig, men formen strekker ikke til! I går var jeg i knall form på kvelden, men neida, det skulle ikke få vare lenge..

Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D] Nærmer seg UL nå ja, bare 8 dager igjen!! På fredag skal jeg til jordmor, håper jeg får høre hjertelydene da!!

Huff, den kvalmen er ikke noe god. Spydde i går jeg da, men i dag klarer jeg holde kvalmen litt i sjakk med marie-kjeks. Trodde dette skulle være den 'enkle' delen av svangerskapet jeg... men, det er nok verdt det tilslutt tenker jeg!![:D]

Takk for koselig hilsen i dagboka mi[:D] Nærmer seg UL nå ja, bare 8 dager igjen!! På fredag skal jeg til jordmor, håper jeg får høre hjertelydene da!!

Huff, den kvalmen er ikke noe god. Spydde i går jeg da, men i dag klarer jeg holde kvalmen litt i sjakk med marie-kjeks. Trodde dette skulle være den 'enkle' delen av svangerskapet jeg... men, det er nok verdt det tilslutt tenker jeg!![:D]

Ja tenk så spennende, to hjertelyder. Er jo så spesielt med tvillinger!! [:D][:D]
Vil du vite kjønnene?? Jeg skal på ul om to dager altså torsdag, håper jeg får se hva det blir da [:D]

ORIGINAL: *Belle*

Ja tenk så spennende, to hjertelyder. Er jo så spesielt med tvillinger!! [:D][:D]
Vil du vite kjønnene?? Jeg skal på ul om to dager altså torsdag, håper jeg får se hva det blir da [:D]

Det er spesielt å høre to hjertelyder ja, særlig når de har hver sin frekvens. Er liksom ikke tvil om at det er to inni der da[:D]
Vi vil ikke vite kjønn nei, overlater den spenninga til de kommer ut! Blir vel en del ekstra UL-oppfølging utover da, så er jo mulig det ikke er til å unngå men prøver så godt vi kan![:)]

Back
Topp