*Belle* sin dagbok

ORIGINAL: tullemor79

Huff, migrene er noe dritt[&:] Sliter med det selv til tider, og det er ikke noe godt å henge over doskåla mens hodet dunker og man fryser som en helt. Har heldigvis ikke synsforstyrrelser jeg da, men har det andre. Har lært meg å kjenne på hodepina om det er migrene-anfall i vente eller ikke, og klarer oftest å stoppe det med smertestillende. Så langt i svangerskapet har jeg heldigvis vært skåna for den møkka der.

Ønsker deg god bedring og håper du slipper innleggelse og flere anfall. Jeg er forresten helt nødt til å ha faste leggetider, regelmessige måltider og drikke mye vann. Med en gang jeg glipper på et av punktene er migrenen på vei...[&:]

Hei vennen [:)]
Ja migrene er noe ordentlig dritt! Fikk enda et nytt i går, og da mistet jeg følelse i hele høyrearmen min og inni munnen og halve tunga.. Ble vettaskremt og det ble nok en tur til legevakten. Men det kom visst av mgirenen, han forklarte om noe nervetråder og et eller annet [8D] Det viktigste jeg klarte å plukke med meg var at det var helt ufarlig! Og migrene fortsatte måtte jeg ta kontakt igjen.
Har hatt veldig vondt i hodet i hele natt og morgenen i dag, men nå er jeg egentlig bare veldig tung i hodet og utrolig trøtt og sliten. Blitt lite internett på meg nå [8D] Så håper jeg ikke får et nytt et i kveld eller i morgen.

27 uker!!

Tenk det er bare 13 uker igjen! Begynner å gå unna nå [:)] Gleder meg veldig til å få lillegutt ut!
Formen er mye bedre om dagen, har bekkenløsningen, men det går helt greit, noen dager er selvfølgelig verre enn andre. Kaster sjeldent opp nå også.

28 uker

Begynnelsen på 3.trimester [;)]
Lillegutt har blitt mye roligere de siste dagene, hvorfor vet jeg ikke, men føles som om han ligger litt anderledes nå.
Jeg har vært så heldig å få streptokokker i halsen, noe ordentlig dritt!! Lenge leve immunforsvaret!

I dag ringte jeg nav og fikk bekreftet at jeg får svangerskapspenger siden arbeidsgiveren min ikke kan tilrettelegge for meg på jobben. Det var en stor lettelse [:)]

Nå skal jeg bare slappe av og nyte de siste mnd igjen til fødsel [:)]

Gratulerer så mye med dagen idag vennen. Håper du får en kjempe fin dag. [:)][:)][:)]

Gratulerer med 28 uker på etterskudd, håper formen er fin?

Stor klem.

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer så mye med dagen idag vennen. Håper du får en kjempe fin dag. [:)][:)][:)]

Gratulerer med 28 uker på etterskudd, håper formen er fin?

Stor klem.

Tusen takk vennen!! [:)]
Formen er mye bedre nå enn det den har vært [:)]

32+6 uker

Jøss som tiden flyr!!
Har mye kynnere om dagen, og de kan være vonde!!
Kjenner at junior holder på veldig "der nede" nå.. Hodet ligger ned og tror han har synket mere ned i bekkenet nå..

Back
Topp