*Belle* sin dagbok

Huff kor kjipt at ting e som det e t dæ, ska væll bare vær gla for at æ ikke e kvalm æ sjønne æ..[8|]

Håpe virkelig du blir litt bedre i løpet av helga da, så du slipp på sykehuset.. Må vær både kjipt å kjedli[:'(]

Krysse fingran for dæ, å æ e ganske sikker på at spiren klare sæ finfint[:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Huff kor kjipt at ting e som det e t dæ, ska væll bare vær gla for at æ ikke e kvalm æ sjønne æ..[8|]

Håpe virkelig du blir litt bedre i løpet av helga da, så du slipp på sykehuset.. Må vær både kjipt å kjedli[:'(]

Så hyggelig å høre fra deg her [:)] Ble lagt inn veldig tidlig på sykehus forrige gang også, så håper ikke dette er begynnelsen på det samme. Men ser ut til at jeg skal klare å få i meg litt og litt kjeks, og da hjelper det noe [:)]

ORIGINAL: brownie*

Ville bare si GOD BEDRING til deg[:)][:)][:)]

Tusen takk brownie* Det var veldig snilt av deg [:D]

ORIGINAL: *Belle*

Så hyggelig å høre fra deg her [:)] Ble lagt inn veldig tidlig på sykehus forrige gang også, så håper ikke dette er begynnelsen på det samme. Men ser ut til at jeg skal klare å få i meg litt og litt kjeks, og da hjelper det noe [:)]

Ja kjekse e myyye bedre enn ingenting allfall[:D] Alt e jo bedre enn ingenting[:D] Håpe du slipp unna sykehuset i det lengste allfall [:)]

5+6 uker

Kvalmen er her ennå [:(] 
Uff, men jeg får i meg sakte men sikkert litt kjeks og brød, så håper det hjelper.
Skal til legen i morgen og blir nok sykemeldt noen dager til..
Ser ut til at jeg må fortelle mamma min lille hemmelighet i morgen.

6 uker

Kvalmen har virkelig slått bolig i meg! Spyr så fort det er  noe å kaste opp! Er heeelt grusomt!![:'(]
klarer knapt fungere normalt! [&o]

6+1 uker

I går ble jeg sykemeldt i 2 uker. Legen regner meg at det er Hyperemesis jeg har fått igjen. Har gått ned 6 kg på to uker. Jeg blir nøye fulgt opp denne gangen så jeg slipper å bli like syk som jeg ble med vesla.
Har fortalt det til sjefen min også nå, og han tok det veldig pent [:)]

Formen i dag er sånn der.. Startet med brekninger når jeg stod opp i dag tidlig, endte med at jeg la meg igjen. Når jeg stod opp senere tok jeg meg to knekkebrød men ost, og litt brus, det hjalp veldig!

Nå sitter jeg og venter på at vesla kommer hjem fra skolen snart [:D]

Så bra at legen følge opp da[:)] E væll en liten trøst regne æ med, sjøl om det kanskje ikke hjelp så my på kvalmen..
Å kjempeflott at sjefen e forståelsesfull oxo, vært verre om du måtte tenkt på en sur å gretten sjef samtidig[;)]

Håpe du får t å sje litt fremover da, at kvalmen kjæm t å forsvinn en dag.. (sikkert fryktelig lett for mæ å si[8D])

God bedring allfall[:D]

Så bra at legen følge opp da[:)] E væll en liten trøst regne æ med, sjøl om det kanskje ikke hjelp så my på kvalmen..
Å kjempeflott at sjefen e forståelsesfull oxo, vært verre om du måtte tenkt på en sur å gretten sjef samtidig[;)]

Håpe du får t å sje litt fremover da, at kvalmen kjæm t å forsvinn en dag.. (sikkert fryktelig lett for mæ å si[8D])

God bedring allfall[:D]

Det er veldig bra de følger meg opp [:)] Legen min er helt fantastsik, får ikke roset henne nok! [;)] 
Ja var veldig nervøs for at sjefen skulle klikke, men han tok det veldig bra. Får bare håpe det fortsetter når jeg begynner å jobbe igjen [&:] Kvalmen er gudskjelov blitt litt bedre.. Får i hvert fall i meg mat nå [:D]

6+3 uker

Gosj, i dag har formen vært fæl!! Sov til kl 12 og har bare ligget rett ut på sofan [:'(]

6+6 uker

Første dag på leeenge at kvalmen ikke har vært intens, meget mulig at det kan ha noe med at jeg sov til kl 11.30[8D]
Foreløpig føles formen veldig bra [;)]
Ser tydelig at det er en bitteliten kul på magen når jeg ligger på ryggen nå.
Den er så søt så [:D]

7 uker

4 dager igjen til jeg skal på ul! Blir spennende [;)]

Er fortsatt kvalm og kaster opp, men får da i meg litt mat og drikke.
Blir fort veldig sliten og orker minimalt. Husarbeidet får bare vente.
Håper energien dukker opp snart. Er veldig frustrerende og ikke orke noe.

3 dager til Ul. [:)][:)][:)] Masse lykke til vennen.

Hei[:)]

Koss går det her? Sjer du ikke har skreve på ei uke... håpe ikke det e nå galt? [:-]
Sjer du skulla vært på UL oxo, nå spennende eller nytt du fikk hør der?

Gi lyd fra dæ snart da[:)]

8+1 uker

Fy så dårlig jeg har vært disse dagene, er så lei av å kaste opp og være kvalm!![:'(]
Er blitt sykemeldt i to nye uker. Håper kvalmen løsner snart. Har begynt å bruke Postafen så det skal lette mot den verste kvalmen.

Var på ul om fredagen (7+4 uker) Fikk se et nydelig lite hjerte dunke [:D] Jordmor mente jeg var rundt 8+2 den dagen. Men endret ikke terminen. Fikk med meg 3 bilder hjem [;)]

Gjør ikke stort om dagen annet enn å ligge på sofan/sengen og hvile meg. Tar på å være så mye dårlig! [&o]

Hei[:)]

Koss går det her? Sjer du ikke har skreve på ei uke... håpe ikke det e nå galt? [:-]
Sjer du skulla vært på UL oxo, nå spennende eller nytt du fikk hør der?

Gi lyd fra dæ snart da[:)]

Hei hei, jeg har ligget rett ut med Hyperemesis de siste ukene, så har vært helt ferdig. Har ikke orket å sitte foran datan da [8D] 
Men alt er bra utenom det, og jeg fikk se et bittelite hjerte slå på ul'n om fredagen. En fantastisk følelse!! [:D]

8+2 uker

I dag har jeg hatt en bra dag, takket være Postafen!! [;)]
Kastet opp bare litt på morgenen, men thats it!!
Har til og med orket å gjøre litt husarbeide i dag, håper det fortsetter sånn [:)]

Fikk besøk av nabo'n i stad, vi tittet på gamle barneklær etter minste mor! Er jo sååå mye nydelig!
Og snuppa mi kom senere i dag med mere mammaklær til meg [:)]

Så bra at medisinen hjelper litt på formen din. Det høres ikke ut som du har det noe særlig nå[:'(] Går rundt og er konstant kvalm jeg også, men har ikke kasta opp mer enn en gang så langt og håper ikke det blir mer heller...

så deilig at du fikk se et bankende hjerte på UL, det er så fantastisk å se!!

ORIGINAL: tullemor79

Så bra at medisinen hjelper litt på formen din. Det høres ikke ut som du har det noe særlig nå[:'(] Går rundt og er konstant kvalm jeg også, men har ikke kasta opp mer enn en gang så langt og håper ikke det blir mer heller...

så deilig at du fikk se et bankende hjerte på UL, det er så fantastisk å se!!

Nei dette har vært veldig tunge uker. Fy fela! Men i natt har jeg sovet nesten hele natten, og det  har vært veldig deilig! [:)] Kastet opp litt i stad, men er ikke på langt nær så ille som det var! [8D]

Heldig du er da som har sluppet oppkasten, det er så grusomt!!

Ja det var veldig deilig å se hjertet banke, man klarer liksom å senke skuldrene litt mere da [:)]

10 uker!!

Nå er det lenge siden  jeg har vært her inne og orket skrive!
Har vært kjempe dårlig hele tiden, og sover nesten døgnet rundt!
Skal til legen igjen til onsdag, altså over i morgen. Da blir det ordentlig svangerskapskontroll.
Tror ikke jernlageret mitt er helt på tipp topp. Siden jeg kan sove sove sove og sove!
Håper det går mot bedre tider snart, er veldig lei av å hele tiden kaste opp. være dårlig og trøtt.

Back
Topp