Alltid litt nervepirrende, men kommer sikkert til å få se en sprellende bamsemomsDet er ikke for i morgen kl 14, kjenner jeg gru/gleder meg litt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid litt nervepirrende, men kommer sikkert til å få se en sprellende bamsemomsDet er ikke for i morgen kl 14, kjenner jeg gru/gleder meg litt![]()

Fant hjerte på Torsdag, det er veldig betryggende siden jeg skal dit i morgen. Håper virkelig at den lille er friskAlltid litt nervepirrende, men kommer sikkert til å få se en sprellende bamsemoms![]()

Ååå den lyden av hjerte er den fineste lydenFant hjerte på Torsdag, det er veldig betryggende siden jeg skal dit i morgen. Håper virkelig at den lille er frisk![]()

Du er ikke aleneGruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker
Masse lykke til i dagGruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker![]()
Det skal gå braLykke til!! Størst sannsynlighet for at alt er bra <3Gruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker![]()
Du er ikke alenejeg skal også på ultralyd på onsdag og gleder meg for at tiden nå er inne for å se den lille. Samtidig er jeg kjempe bekymret, men vi må bare prøve holde roen og snu om til å tenke positiv selv om det er vanskelig. Dette vil gå bra og du vil høre gode nyheter i morgen
masse lykke til
![]()
Masse lykke til i dagDet skal gå bra
Takk dere fine jenterLykke til!! Størst sannsynlighet for at alt er bra <3
Det skal gå bra! Må tenke positivtLykke til.Gruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker![]()
dette skal gå veien. 
Masse masse lykke til!Gruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker![]()

Lykke til.dette skal gå veien.
![]()
TakkMasse masse lykke til!![]()
Det gikk så fint med lilleÅååå så utrolig godt å høree!!! Hurraaa!!!TakkDet gikk så fint med lille

Du aner ikkje kor mange katastrofetankar eg hadde!! Heilt forferdelig! Følte meg som eit nervevrak!!Gruer meg så ekstremt mye til i morgen! Tenk om det er noe galt, tenk om babyen ikke har vokst som den skal, herregud nå har jeg så mye katastrofe tanker![]()
Det er helt grusomt hvor engstelig man blirDu aner ikkje kor mange katastrofetankar eg hadde!! Heilt forferdelig! Følte meg som eit nervevrak!!
Heldigvis gjekk alt bra, og det både håper eg og trur eg at det gjer med din lille også!!![]()
Alt var også fint med den lille, skikkelig lettelseJeg skrev faktisk et innlegg om stikkinger på det skjulte forumet før i dag. Er også i uke 12 og har også kjent stikking de siste to dagene. Har ikke sjekket, så aner jo ikke om det er noe galt eller ikke, men kan iallfall si at jeg opplever det samme! Kan ikke huske om jeg hadde det sånn i forrige svangerskap.Har kjent litt stikking nederst i magene de to siste dagene. Er i uke 12 (11 fullgåtte uker). Hatt UL i uke 10 og alt var bra da. Er det vanlig med slike stikkinger eller er det er dårlig tegn? Klarer ikke la være bekymre meg..
Helt vanlig, er nok livmoren som vokserHar kjent litt stikking nederst i magene de to siste dagene. Er i uke 12 (11 fullgåtte uker). Hatt UL i uke 10 og alt var bra da. Er det vanlig med slike stikkinger eller er det er dårlig tegn? Klarer ikke la være bekymre meg..
Godt å høre. Da får vi satse på at det er okei.Jeg skrev faktisk et innlegg om stikkinger på det skjulte forumet før i dag. Er også i uke 12 og har også kjent stikking de siste to dagene. Har ikke sjekket, så aner jo ikke om det er noe galt eller ikke, men kan iallfall si at jeg opplever det samme! Kan ikke huske om jeg hadde det sånn i forrige svangerskap.