Så bra, takk. Håper på det.Helt vanlig, er nok livmoren som vokser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, takk. Håper på det.Helt vanlig, er nok livmoren som vokser
Så vanskelig å si, men tror mye kan være normaltHar hatt skikkelig vondt i magen siden i går kveld. Våknet i natt også av intense smerter, også gav det seg heldigvis etter en stund, men så vært litt vondt igjen i dag. Kjennes ut som stikninger i livmora, men blir litt bekymra når det har vært SÅ vondt og vart så lenge? Men det er kanskje normalt?

Jeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertallHar hatt skikkelig vondt i magen siden i går kveld. Våknet i natt også av intense smerter, også gav det seg heldigvis etter en stund, men så vært litt vondt igjen i dag. Kjennes ut som stikninger i livmora, men blir litt bekymra når det har vært SÅ vondt og vart så lenge? Men det er kanskje normalt?
) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor
får håpe det bare er noe sånt hos deg også 
Dette opplever jeg altfor ofte!Jeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertall) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor
![]()
Haha. Så bra. ikke sånn vondt jeg hadde. Var liksom murringer/stikninger nederst i magen. Litt mer på ene siden. Syns det var litt rart at det varte så lenge, men er sikkert bare voksesmerter. Ikke hatt noe blødning eller noe heldigvisJeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertall) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor
![]()
Ligament smerter kan være jævelig vondt. Høres ut som det var det. De sitter på sidene og bak livmorenHaha. Så bra. ikke sånn vondt jeg hadde. Var liksom murringer/stikninger nederst i magen. Litt mer på ene siden. Syns det var litt rart at det varte så lenge, men er sikkert bare voksesmerter. Ikke hatt noe blødning eller noe heldigvis![]()
Oh yes, been there, done that...Jeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertall) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor
![]()

tok 3 biter før jeg skjønte hvor lite stekt den faktisk var..helt rosa gelé inni.. "ferdigstekt" kylling
hva er oddsen for å ikke bli syk nå?? 

Heldigvis liten.. Føler vi er heldige med maten vår i Norge. Tenker det her går braJeg klarte å spise rå kylling i dagtok 3 biter før jeg skjønte hvor lite stekt den faktisk var..helt rosa gelé inni.. "ferdigstekt" kylling
hva er oddsen for å ikke bli syk nå??
![]()