Bekymringstråden

Har hatt skikkelig vondt i magen siden i går kveld. Våknet i natt også av intense smerter, også gav det seg heldigvis etter en stund, men så vært litt vondt igjen i dag. Kjennes ut som stikninger i livmora, men blir litt bekymra når det har vært SÅ vondt og vart så lenge? Men det er kanskje normalt?

Har hatt skikkelig vondt i magen siden i går kveld. Våknet i natt også av intense smerter, også gav det seg heldigvis etter en stund, men så vært litt vondt igjen i dag. Kjennes ut som stikninger i livmora, men blir litt bekymra når det har vært SÅ vondt og vart så lenge? Men det er kanskje normalt?
Så vanskelig å si, men tror mye kan være normalt :Heartred

Jeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertall :hilarious: ) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor:dead::hilarious: får håpe det bare er noe sånt hos deg også :Heartpink

Jeg hadde også veldig vondt i magen i hele går, nesten så jeg begynte å lure på om det var begynnende SA.. men når fisene (i flertall :hilarious: ) kom til kvelden så skjønte jeg hvorfor:dead::hilarious: får håpe det bare er noe sånt hos deg også :Heartpink
Dette opplever jeg altfor ofte!

Haha. Så bra. ikke sånn vondt jeg hadde. Var liksom murringer/stikninger nederst i magen. Litt mer på ene siden. Syns det var litt rart at det varte så lenge, men er sikkert bare voksesmerter. Ikke hatt noe blødning eller noe heldigvis :)

Haha. Så bra. ikke sånn vondt jeg hadde. Var liksom murringer/stikninger nederst i magen. Litt mer på ene siden. Syns det var litt rart at det varte så lenge, men er sikkert bare voksesmerter. Ikke hatt noe blødning eller noe heldigvis :)
Ligament smerter kan være jævelig vondt. Høres ut som det var det. De sitter på sidene og bak livmoren

Jeg klarte å spise rå kylling i dag :bag: tok 3 biter før jeg skjønte hvor lite stekt den faktisk var..helt rosa gelé inni.. "ferdigstekt" kylling :hungover: hva er oddsen for å ikke bli syk nå?? :dead::hungover:

Jeg klarte å spise rå kylling i dag :bag: tok 3 biter før jeg skjønte hvor lite stekt den faktisk var..helt rosa gelé inni.. "ferdigstekt" kylling :hungover: hva er oddsen for å ikke bli syk nå?? :dead::hungover:
Heldigvis liten.. Føler vi er heldige med maten vår i Norge. Tenker det her går bra :)

Blir gal av disse bekymringene. I dag er jeg veldig bekymret fordi cravingsene mine har avtatt litt. I går var første dag på ukesvis uten noe chips. Og har heller ikke cravet den kolonihagen brusen jeg egentlig må ha hver dag. Så da blir jeg jo fryktelig bekymret for om noe skal være galt.. og det er selv om jeg er like trøtt og forstoppa som jeg pleier + veldig vondt i bekken og pupper. :dead:

Har egentlig vært ganske rolig etter vi tok NIPT, og tenkt og følt at det kommer nok til å gå fint - babyen er nok mest sannsynlig helt frisk. Forrige uke (dagen vi skulle få svar) fikk vi telefon om at blodprøvene ikke hadde blitt sendt, men de fikk sendt det avgårde og vi skal nå få svar i dag. Men nå begynner jeg å stresse kjenner jeg.. Klokka går jo, og etter de ringte forrige uke kjenner jeg på skrekken for at de skal ringe igjen. Skjer ingenting i mailboksen... Klarer ikke gjøre noe annet nå kjenner jeg.. er så redd for at det er dårlig nyheter nå

Back
Topp