Legen min anbefalte å spise masse kiwi og svisker hvis hard mage og ta magnesium, det hjalp bedre enn movicol mente hanJeg har ikke delt det her med dere, men nå må jeg bare..
Men, jeg bruker Abyl E(Blodfortynnende) og cylogest. Og det har skjedd 3 ganger hvor jeg har vært skikkelig hard i magen(vært vondt å gjøre nr2) som jeg har fått litt blod på papiret. Skjedde første gang 1 uke etter UL, også hendte det nå. Det kommer bare etter at jeg har gjort nr 2 og da er det 2 do besøkt når jeg må tisse. Etter det kommer det ikke noe mer i det helle tatt. I dag skjedde det igjen og jeg blir faktisk livredd for at det skal være noe galt. Men, er kun litt i utfloden 1 gang også er det ikke noe mer. Hadde det ikke vært for at UL koster 2000 her så hadde jeg dratt. Håper virkelig alt er bra! Har egentlig mere lyst til å bare ligge å grine for jeg blir så redd![]()
Og han sa det er lettere å ha blødning når ein er gravid pga slimhinnene er tynnere og me blodfortynnende i tillegg, så kan det fort bli blødning! Og vi er desverre mer utsatt for hemorider
Har selv tidligere hatt litt blødning i svangerskapet og kjenner følelsen av panikk og redsel <3 men det er veldig vanlig å blød fikk eg beskjed om, pga slimhinnene er skjørere! Håper for deg <3

Håper og tenker at det her skal gå bra