Bekymringstråden

Kanskje dette kan være litt oppmuntrende? Her er mine tester, som etterhvert har blitt sterke heldigvis, og digital viser 3+. :)
Men jeg må innrømme at det at de var så svake i begynnelsen har vært en kilde til bekymring hele veien. Skal på UL i dag da.
Vis vedlegget 462414
Krysser fingre og tær for alt er fint på ultralyden. Gi gjerne et pip om hvordan det gikk

Mine slutter og på 11. Ga et lite håp å se dine tester, dårlig at de lager sånne tester. Ser dine kontrollstreken er ujevne og. Ene testen måtte jeg dyppe to ganger, før fargestoffet kom
Ja, så skjønner veldig godt bekymringen din! Jeg kjente på det samme… Da jeg var 21 dpo sammenlignet jeg med RFSU, og det var jo litt forskjell. Jeg hadde så lyst at teststreken skulle bli sterkere enn kontrollstreken, og det ble den med RFSU. Skal sies at det er ulik sensitivitet på de da. :smiley-ashamed004 IMG_2136.jpegIMG_2137.jpeg

Te fra teplanten er ikke urte-te. Grønn, svart, hvit og oolong te (alle fire er te fra teplanten) har koffein som bør begrenses under graviditet, og te fra teplanten hindrer også opptak av jern og folat (på samme måte som kalsium). De er ikke kjent for å være veldig livmorstimulerende i seg selv, og vil ikke være direkte knyttet opp mot spontantabort. Men lave verdier av jern og folat kan være skadelig for deg og fosteret under graviditeten.
Aaah, da skjønner jeg. Begynte å lure litt siden jeg ikke hadde lest eller hørt noe om dette, og drukket te i hele svangerskapet som jeg vanligvis gjør☺️ Jern og folat kan man jo følge med på, og heller gjøre grep dersom det skulle vise seg å være mangler!

Krysser fingre og tær for alt er fint på ultralyden. Gi gjerne et pip om hvordan det gikk
Det skal jeg gjøre! Har jo hele tiden bekymret meg for exu pga svake tester, men i uke 4+5 dro jeg på tidlig UL pga en reise. Da så vi fostersekk i livmoren. Men gynekologen sa at så lenge hun ikke så plommesekken anbefalte hun ny sjekk om 14 dager, og det er litt derfor jeg endte med å bestille ny UL i dag. Blir dyrt dette..! Mannen synes jeg svir av litt vel mye penger nå. Hehe :smiley-angelic002
Skal oppdatere her i kveld! :)

Uff, lov å håpe, men har litt liten tro. Synes testene oppfører seg litt rart nå. Ene tokk det tid før blekket gikk bort fra kantene og kontrollstreken er ikke så sterke og jevne
Kan du kjøpe en Clearblue Digital. Er helt sykt at MS har tapt seg så mye.

Jeg kommer til å ta Abyl E, Omega 3 og Multivitamin om morningen etter frokost. Så vil jeg ta Folat 1 mg om kvelden før senga :)
Hva er Abyl E? :) Jeg tar multivitamin, jern, folat, sink og vitamin D. Er det for mye kanskje?:hilarious: Det er vanskelig for meg å finne omega 3 hvor kapselene ikke er laget av gelatin

Det er blodfortynnende, jeg måtte bruke for at barne skulle få næring under svangerskaap.

Hva er Abyl E? :) Jeg tar multivitamin, jern, folat, sink og vitamin D. Er det for mye kanskje?:hilarious: Det er vanskelig for meg å finne omega 3 hvor kapselene ikke er laget av gelatin
Er det allergi eller kostholdpreferanse?
Anbefaler å søke "Vegansk" og deretter det kosttilskuddet du vil ha. Denne er jeg fornøyd med! Finnes på andre nettsteder også, og jeg lurer på om de kanskje også selger den på Life, om du vil gå i fysisk butikk?

Å ja, nei du skal ikke ha Gelatin. For du er muslim? :) Hva med flytende tran? Abyl E er blodfortynnende, gjor så livmoren får bedre blodgjennomstrømning :)

Våkna i dag med en flott på armen, det klør så utrolig mye men kan jo ikke bruke noe kløestillende som virker nå :banghead: :mad:

Vedlegg

• 20250613_081021.jpg
    20250613_081021.jpg
    1,1 MB · Visninger: 20
Back
Topp