Bekymringstråden

Uff, grusomt. Men, du får kjøpt en salve på apoteket som er mott insekts stikk. Det skal lindre kløe
Eg har en men den virka ikke i fjor sommer, da amma jeg og kunne ikke bruke de vanlige då heller.

Er det allergi eller kostholdpreferanse?
Anbefaler å søke "Vegansk" og deretter det kosttilskuddet du vil ha. Denne er jeg fornøyd med! Finnes på andre nettsteder også, og jeg lurer på om de kanskje også selger den på Life, om du vil gå i fysisk butikk?

Det er kostholdspreferanse ja, heldigvis ikke allergisk :) Tusen takk for spesifikt tips, den skal jeg kjøpe!

Å ja, nei du skal ikke ha Gelatin. For du er muslim? :) Hva med flytende tran? Abyl E er blodfortynnende, gjor så livmoren får bedre blodgjennomstrømning :)
Ja, jeg er muslim på 7. året, så det er litt ekstra ting å følge med på/unngå:hilarious: Jeg er så kvalm om dagen at jeg tror ikke jeg får i meg flytende tran akkurat nå:grumpy: Åja, jeg skulle gjerne gått på blodfortynnende jeg også fordi jeg er så redd for ny SA

Ja, jeg er muslim på 7. året, så det er litt ekstra ting å følge med på/unngå:hilarious: Jeg er så kvalm om dagen at jeg tror ikke jeg får i meg flytende tran akkurat nå:grumpy: Åja, jeg skulle gjerne gått på blodfortynnende jeg også fordi jeg er så redd for ny SA
Gratulerer :love017 Er mye å sette seg inn i. Du er i hvert fall flink :Heartred Du kan spørre gynekologen din, jeg fikk det av min. Den ser jeg, kan bli litt vanskelig med flyttende med kvalmen :arghh:

Gratulerer :love017 Er mye å sette seg inn i. Du er i hvert fall flink :Heartred Du kan spørre gynekologen din, jeg fikk det av min. Den ser jeg, kan bli litt vanskelig med flyttende med kvalmen :arghh:
Vet du om det er bare gynekologer som kan skrive ut det eller om fastleger kan?

Vet du om det er bare gynekologer som kan skrive ut det eller om fastleger kan?
Det vet jeg ikke, men du kan jo høre med Fastlegen. Det er veldig vanlig at man får det når man er gravid :) Også når du er 40+

Bra du har funnet noe som lindrer litt :) Har du prøvd med eddik eller Joghurt?
Nei det har jeg ikke :rolleyes:
Men det e sikkert likt så eg fekk i sommer så det tar 1 uke eller 2 så e det vekke, får bare gjør alt eg kan for å ikke klø på det.

Ingen symptomer her foreløpig, ganske sikker på at jeg hadde ganske mange på dette tidspunktet forrige gang. Så det bekymrer meg litt. Men antar egentlig det er normalt.

Ingen symptomer her foreløpig, ganske sikker på at jeg hadde ganske mange på dette tidspunktet forrige gang. Så det bekymrer meg litt. Men antar egentlig det er normalt.
Jeg følte jeg ikke hadde symptomer nesten i det hele tatt før uke 6, da de kom snikende litt mer. Hadde mye mer med guttene mine. I dag 7+3 har jeg for første gang kjent snev av litt kvalme. :)

Jeg følte jeg ikke hadde symptomer nesten i det hele tatt før uke 6, da de kom snikende litt mer. Hadde mye mer med guttene mine. I dag 7+3 har jeg for første gang kjent snev av litt kvalme. :)
Takk, det er godt å høre. Kanskje det er håp om litt mindre symptomer generelt nå i starten - det hadde jo vært hyggelig.

Er bekymret for dette svangerskapet da jeg har to MA bak meg. Er også bekymret for verden vi lever i, om det blir krig her i Norge, eller hvordan framtiden blir om det blir atomkrig. (Litt katastrofe tanker) Prøver å fokusere på andre ting men er ikke så lett.

Vet ikke helt hva jeg tenker denne gangen. På en måte veldig glad for å være gravid, men kjennes ikke helt virkelig på et vis? IKM i dag (eller i morgen, kommer litt an på sykluslengden), og kjennes litt ut som at mensen er rett rundt hjørnet. Men så kan det jo være bare gravid-symptomer, eller stress, eller bare at jeg hele tiden går og kjenner etter hver minste ting i kroppen. Men ja, litt redd der er mensen.

Noen som opplever farget utflod? Er muligens 5+ 2 eller 3. Har vært å tatt hcg i dag. Er så redd. Har masse symptomer, sterke tester, inkl billige strimler. Men murrer så masse i livmoren, og har farget utflod. Kun på papiret når eg tørker. Noen andre som opplever det? Eller har opplevd og det har gått bra?

Vet ikke helt hva jeg tenker denne gangen. På en måte veldig glad for å være gravid, men kjennes ikke helt virkelig på et vis? IKM i dag (eller i morgen, kommer litt an på sykluslengden), og kjennes litt ut som at mensen er rett rundt hjørnet. Men så kan det jo være bare gravid-symptomer, eller stress, eller bare at jeg hele tiden går og kjenner etter hver minste ting i kroppen. Men ja, litt redd der er mensen.
Åh, de første par ukene synes jeg var alt for nervepirrende! Så skjønner deg godt! :Heartred

Noen som opplever farget utflod? Er muligens 5+ 2 eller 3. Har vært å tatt hcg i dag. Er så redd. Har masse symptomer, sterke tester, inkl billige strimler. Men murrer så masse i livmoren, og har farget utflod. Kun på papiret når eg tørker. Noen andre som opplever det? Eller har opplevd og det har gått bra?
Hvordan farge?

Back
Topp