Bekymringstråden

Litt vondt i korsryggen i kveld. Håper intenst at det bare er fordi jeg har vært i aktivitet siden 0700 til nå, og ikke at jeg mister igjen. Får så innmari skrekken av korsryggvondt, var sånn første MA starta :sorry: Men det er ikke vondt sånn dypt inne som den gangen, litt lengerut liksom.
Åh, det er så kjipt med sånne symptomer som ligner. Piggene ute med en gang. De to jeg har mistet, har kjennetegnet vært at kvalmen lettet litt, eller at jeg ikke ble så kvalm som forventet. Kjenner at det stresser meg.

Godt å høre at det gikk over for din del!

Last edited:
Åh, det er så kjipt med sånne symptomer som ligner. Piggene ute med en gang. De to jeg har mistet, har kjennetegnet vært at kvalmen lettet litt, eller at jeg ikke ble så kvalm som forventet. Kjenner at det stresset meg.

Godt å høre at det gikk over for din del!
Ja, og fin sterk strek i morges, pluss kvalmerier på morgenturen. Så det var betryggende.

Er så bekymret for at de eneste tegn på graviditet jeg har, er ømme bryster og stikkinger i magen. Føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt utenom det. Hadde vært sååå mye bedre med masse ubehageligheter, kvalme og hodepine som har vært tilstede ved mine tidligere graviditeter. Problemet da er vel at det sikkert også hadde vært en bekymring Uff.. alle disse bekymringene

Graviditet etter å ha mistet er rare greier. Er man skikkelig dårlig form så er det selvfølgelig kjipt sånn ellers , men når man føler seg bedre er heller ikke det noe særlig. Akkurat nå føler jeg at jeg er litt sliten, eller veldig lite symptomer :eek: 5+3

Graviditet etter å ha mistet er rare greier. Er man skikkelig dårlig form så er det selvfølgelig kjipt sånn ellers , men når man føler seg bedre er heller ikke det noe særlig. Akkurat nå føler jeg at jeg er litt sliten, eller veldig lite symptomer :eek: 5+3
Jeg mistet siste graviditet, da var jeg uhell hver dag. Denne gangen er formen fin, masse energi! Våkner innimellom på natta, å har rar smak i munnen.. men ellers knallfin form! Nyyyt at du ikke er dårlig! Trenger ikke være negativt i det heletatt❤️

Jeg mistet siste graviditet, da var jeg uhell hver dag. Denne gangen er formen fin, masse energi! Våkner innimellom på natta, å har rar smak i munnen.. men ellers knallfin form! Nyyyt at du ikke er dårlig! Trenger ikke være negativt i det heletatt❤️
Uvell, ikke uhell

Ja ikke sant! Samme jeg mistet uke 12 sist, eller hadde tom fostersekk da. Og jeg og var kvalm hver eneste dag! Så trenger absolutt ikke være et godt tegn det heller nei :) takk:Heartbigred herlig at du er i fin form! Vi får håpe at vi begge holder oss i fin form og får premie i enden! Skikkelig luksus

Samme her. Begynte med litt døsighet og uggen fra fredag av. Spesielt rundt ettermiddagen + oppblåst.

Kjørte båt i går og ble for første gang båtsjuk. Haha. Deeet var vanskelig å holde maska for familien når de enda ikke vet noe og det var minimalt med bølger :hilarious:

Tror bare vi må nyte lite symptomer. Det må være kjipt å være skikkelig dårlig også..:Heartred

Hvordan fungerer ukene nå? Er vi i uke 6, men 5+3? Hva hadde du svart om noen spurte?

Samme her. Begynte med litt døsighet og uggen fra fredag av. Spesielt rundt ettermiddagen + oppblåst.

Kjørte båt i går og ble for første gang båtsjuk. Haha. Deeet var vanskelig å holde maska for familien når de enda ikke vet noe og det var minimalt med bølger :hilarious:

Tror bare vi må nyte lite symptomer. Det må være kjipt å være skikkelig dårlig også..:Heartred

Hvordan fungerer ukene nå? Er vi i uke 6, men 5+3? Hva hadde du svart om noen spurte?
Ved 5+3 svarer jeg uke 5. Det er det sykehuset også sier.

Ja ikke sant! Samme jeg mistet uke 12 sist, eller hadde tom fostersekk da. Og jeg og var kvalm hver eneste dag! Så trenger absolutt ikke være et godt tegn det heller nei :) takk:Heartbigred herlig at du er i fin form! Vi får håpe at vi begge holder oss i fin form og får premie i enden! Skikkelig luksus
Nei huff, det må være tungt å gå helt til uke 12 :Heartpink :oops: Jaaa vi må nyte maks tenker jeg!:love017

Haha! Spennende!
Ja absolutt :Heartred haha, ble kvalm etter middag nettopp :hilarious:

Vi er i uke 5:D

• Elsker
Reactions: MOK
Faen. Litt rosa på papiret da jeg tørka meg nå. Så det tyder vel på at MA/SA nr 3 er i emning. Helvete heller altså :sorry:
Neineinei, krysser alt jeg kan nå for at det ikke er det! Er jo vanlig å blø i svangerskapet og, kanskje er det bare det denne gangen :Heartred :Heartred :Heartred
Oppdater meg, heier på deg og lille spiren

Hei! Her begynte jeg å blø mens jeg ventet på at graviditetstesten skulle bli ferdig med å jobbe. Dette er 1 uke siden, og har blødd daglig siden, ganske mye også tok HCG-prøver denne uken som viste fin stigning, så får bare vente å se hvordan det utvikler seg. Innmari slitsomt å ikke vite om jeg fremdeles er gravid, eller hvor lenge jeg eventuelt kommer til å være det..

Er så bekymret for at de eneste tegn på graviditet jeg har, er ømme bryster og stikkinger i magen. Føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt utenom det. Hadde vært sååå mye bedre med masse ubehageligheter, kvalme og hodepine som har vært tilstede ved mine tidligere graviditeter. Problemet da er vel at det sikkert også hadde vært en bekymring Uff.. alle disse bekymringene
Samme her, eller de er bare ømme av og til, ikke hver dag. Syns å huske at jeg bekymret meg for det samme sist, så det ordner seg nok, men det er nervepirrende greier.

Back
Topp