Bekymringstråden

Hvor langt på vei er du nå da? Synes det ser lovende ut den stigningen. Men det er alltid lettest når det stiger superraskt.
De sier at det er stigningen som teller, men det er klin umulig å ikke bli stressa! Jeg er 4+5 eller 4+6 i dag, litt vanskelig å si da jeg ikke testet etter eggløsning i juni :)

Jeg har full forståelse for at dere blir bekymret, men prøv å husk at disse testene er fryktelig lunefulle, og laaangt ifra nøyaktige. I følge bruksanvisningen skal den vise 3+ med hcg over 2753, men jeg vet om en bruker her inne som ikke fikk 3+ med nesten 10000(!).
Takk :Heartred Ja det er veldig sant, prøver å tenke på det! Takk for oppmuntringen :Heartred

Vet ikke om jeg skal juble eller grave meg ned i bekymringer. Kvalmen øker på dag for dag. Det må bety at hcg stiger og kroppen jobber på. Samtidig klarer jeg ikke legge bort bekymringen om at gyn sa mini var 1,5-2mm mindre enn forventet. Hvis dette likevel skal gå galt, håper jeg det gjør det raskt, så jeg slipper å spy hele sommeren uten å få premie for det en gang…

Vet ikke om jeg skal juble eller grave meg ned i bekymringer. Kvalmen øker på dag for dag. Det må bety at hcg stiger og kroppen jobber på. Samtidig klarer jeg ikke legge bort bekymringen om at gyn sa mini var 1,5-2mm mindre enn forventet. Hvis dette likevel skal gå galt, håper jeg det gjør det raskt, så jeg slipper å spy hele sommeren uten å få premie for det en gang…
Prøv å ikke tenke på det med målene! Usikkerheten er enorm når de er knappe seks uker. Du så hjertet, og det hadde du vel ikke sett om den hadde vært så altfor liten?

Prøv å ikke tenke på det med målene! Usikkerheten er enorm når de er knappe seks uker. Du så hjertet, og det hadde du vel ikke sett om den hadde vært så altfor liten?
Neida. Hjertet slo med normal frekvens. Hele greien ser jo bare ut som et blinkende riskorn oppå en ballong som igjen ligger inni en vannballong. Ser dritstort ut inntil målene viser at den store vannballongen er 2 cm liksom. :cool:

Litt vondt i korsryggen i kveld. Håper intenst at det bare er fordi jeg har vært i aktivitet siden 0700 til nå, og ikke at jeg mister igjen. Får så innmari skrekken av korsryggvondt, var sånn første MA starta :sorry: Men det er ikke vondt sånn dypt inne som den gangen, litt lengerut liksom.

Litt vondt i korsryggen i kveld. Håper intenst at det bare er fordi jeg har vært i aktivitet siden 0700 til nå, og ikke at jeg mister igjen. Får så innmari skrekken av korsryggvondt, var sånn første MA starta :sorry: Men det er ikke vondt sånn dypt inne som den gangen, litt lengerut liksom.
Kanskje det er bekkenet? Har du hatt bekkensmerter (tidligere kalt bekkenløsning) i tidligere svangerskap?

Kanskje det er bekkenet? Har du hatt bekkensmerter (tidligere kalt bekkenløsning) i tidligere svangerskap?
Nei, overhodet ikke. Med første gikk jeg minst ei mil om dagen, til og med den dagen riene satte inn.

Ikke vondt lenger nå, heldigvis. Var forhåpentligvis bare mye belastning i går. Satte meg omtrent ikke nedpå fra 07-20.

Back
Topp