Bekymringstråden

Føler med deg.. Er så bekymra over at jeg ikke har så mange symptomer lengre og klarer ikke å tenke at det skal gå bra..
Da er vi flere!
Med forrige SA kjente jeg en slags "ro" da det skjedde, for da var jeg i alle fall sikker på hva som skjedde. Høres sikkert helt dust ut, men (det var ikke sånn at jeg ønsket det!). Jeg syns det er veldig stressende å bekymre meg hele tiden for at kanskje nå skjer det igjen eller nå eller etterpå.. Har ikke så mye tro på at det går og det er litt leit, da.

Da er vi flere!
Med forrige SA kjente jeg en slags "ro" da det skjedde, for da var jeg i alle fall sikker på hva som skjedde. Høres sikkert helt dust ut, men (det var ikke sånn at jeg ønsket det!). Jeg syns det er veldig stressende å bekymre meg hele tiden for at kanskje nå skjer det igjen eller nå eller etterpå.. Har ikke så mye tro på at det går og det er litt leit, da.
Helt enig med deg, kjente på det samme ved min SA! Rart men sant. Denne gangen kjennes det litt ut som forrige MA.. Har ultralyd i morgen så krysser virkelig alt for at bekymringene er uten grunn! Håper det samme for deg. Er nok vanskelig å kjenne på roen når vi har slike erfaringer bak oss..

Helt enig med deg, kjente på det samme ved min SA! Rart men sant. Denne gangen kjennes det litt ut som forrige MA.. Har ultralyd i morgen så krysser virkelig alt for at bekymringene er uten grunn! Håper det samme for deg. Er nok vanskelig å kjenne på roen når vi har slike erfaringer bak oss..
Lykke til på ultralyd i morgen! Krysser fingrene for blinkende lykke!

Jeg vet ikke hva jeg skal tro om denne lille. Den var i live på torsdag. Jeg er kvalm, men langt i fra så kvalm som jeg «pleier» de gangene det har gått bra. Jeg spyr på morgenen og på kvelden, men er ellers bare kvalm. Klarer å få i meg litt mat og drikke. Det er så rart. Tidligere har jeg vært innlagt på dette tidspunktet. Eneste gangene jeg har kunnet stå på beina i slutten av uke 6 (jeg er 6+5 i dag) er de to gangene det har gått galt. I dag hadde jeg en hel time hvor jeg nesten ikke var kvalm. Går bare og venter på ultralyd neste uke, 8+0, og forventer «game over». Hilsen pessimisten.

Last edited:
Jeg vet ikke hva jeg skal tro om denne lille. Den var i live på torsdag. Jeg er kvalm, men langt i fra så kvalm som jeg «pleier» de gangene det har gått bra. Jeg spyr på morgenen og på kvelden, men er ellers bare kvalm. Klarer å få i meg litt mat og drikke. Det er så rart. Tidligere har jeg vært innlagt på dette tidspunktet. Eneste gangene jeg har kunnet stå på beina i slutten av uke 6 (jeg et 6+4 i dag) er de to gangene det har gått galt. I dag hadde jeg en hel time hvor jeg nesten ikke var kvalm. Går bare og venter på ultralyd neste uke, 8+0, og forventer «game over». Hilsen pessimisten.
Får håpe kroppen din bare har fått mer trening i å motstå virkningen hormonene har på kroppen :smiley-angelic001 Men skjønner veldig godt at du blir stressa og skeptisk.

Syns "alle" har så mye symptomer, alt fra kvalme til store mager, jeg er bare trøtt og har vonde pupper. Tenker at det sikkert ikke er bra eller "nok"! Samtidig kan det jo også bety.... Ingenting.

Bekymret for om mannen greier å skaffe ny jobb, og om han kan ta ut permisjon i den jobben. Også er jeg bekymret for om det er liv eller ikke.

Ny svak spotting nå. I tillegg til en hcg som har gått fra 517 til 4600 fra fredag til tirsdag. Lover dårlig tror jeg.
Ånei, håper det går bra likevel!! Er det ikke det ene, så er det det andre… Jeg tenker på lav hcg, andre må tenke på høy :facepalm: Håper du får time til å sjekke snart så du slipper å bekymre deg lenge :Heartred

Hvordan føler du deg ellers i kroppen?
Kvalm, halsbrann, ømme pupper, trøtt… men sånn følte jeg meg jo sist også, i 2-3 uker etter at vi visste det ikke var noe liv.

Satte inn en Lutinus nå, og kom ikke noe blod på applikatorpinnen. Kun bittelitt oransje skygge på «hodet» liksom.

Får se. Det kan jo teoretisk være en ufarlig spotting, men føler liksom det er veldig urealistisk/lite sannsynlig med min historikk..

Lykke til imorgen :Heartred

Kvalm, halsbrann, ømme pupper, trøtt… men sånn følte jeg meg jo sist også, i 2-3 uker etter at vi visste det ikke var noe liv.

Satte inn en Lutinus nå, og kom ikke noe blod på applikatorpinnen. Kun bittelitt oransje skygge på «hodet» liksom.

Får se. Det kan jo teoretisk være en ufarlig spotting, men føler liksom det er veldig urealistisk/lite sannsynlig med min historikk..
Veldig forståelig at du er bekymret med din historikk, men samtidig er det veldig vanlig å spotte særlig når man bruker Lutinus. Slimhinnene blør lettere når man er gravid.

Var sikker på jeg skulle kaste opp av nervøsitet, men heldigvis fikk vi se bankende hjerte med en gang :Heartred En utrolig stor lettelse å få se liv, når man har vært så sikker på at det ikke kan gå vegen! Når skal du ha UL? :Heartred
Å fantastisk :Heartred gode nyheter ! Hvor langt er du på vei nå?
Akkurat ei uke faktisk! Har ikke troa før jeg faktisk får sett et bankende hjerte på ul!

Back
Topp