Hvæær gang jeg får vondt i magen nå- å må på do ( har ibs) så er jeg redd det skal komme blod på papire etter de siste abortene…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er redd det skal komme blod på papiret hver gang jeg er på do jeg også.. så føler med deg!Hvæær gang jeg får vondt i magen nå- å må på do ( har ibs) så er jeg redd det skal komme blod på papire etter de siste abortene…
Det er vel ca 1/5 anerkjente graviditeter som ender med abort, så de aller fleste opplever jo at alt går braDette er en tråd jeg trenger!
4+2 i dag. Det murret godt i magen og korsryggen i går. Jeg vet at det er normalt, men så klarer jeg ikke helt å slappe av. Forventer å se blod hver gang jeg er på do. "Alle" opplever SA eller MA føler jeg, så hvorfor skal jeg bli spart? Jeg prøver å tenke at det mest sannsynlig går bra, men det er vanskelig å glede seg ordentlig på nåværende tidspunkt.
Jeg husker at jeg hadde litt de samme tankene da jeg gikk gravid for 12 år siden og at jeg faktisk fikk litt rosa på papiret et par dager ganske tidlig i graviditeten, men var ikke så stresset da likevel. Jeg tenkte jo da at jeg kanskje kom til å miste, men at da var det bare slik det ble. Godt mulig det var fordi graviditeten den gang var uplanlagt og jeg ikke passer kjempe godt inn i mine fremtidsplaner der og da.
Jeg tok også bare én test den gangen. Nå har jeg tatt litt flere Jeg skulle ønske jeg klarte å være like rolig nå som da rundt dette. Hvor deilig det var å være ung og naiv!
Åhhneeeei krysser fingrene for degGanske sikker på at jeg er i ferd med å miste nå mtp. det som kommer ut. Hadde satt opp en ultralyd på onsdag, så kan være greit å sjekke at alt har kommet ut. Var litt forberedt da jeg hadde en dårlig følelse, og takk gud for at det ikke ble en MA lengre ut denne gangen. SA ca 5+6. Håper det er min tur en gang snart Lykke til videre til dere andre!! Heier på alle og enhver
Trist å høre tenker på degGanske sikker på at jeg er i ferd med å miste nå mtp. det som kommer ut. Hadde satt opp en ultralyd på onsdag, så kan være greit å sjekke at alt har kommet ut. Var litt forberedt da jeg hadde en dårlig følelse, og takk gud for at det ikke ble en MA lengre ut denne gangen. SA ca 5+6. Håper det er min tur en gang snart Lykke til videre til dere andre!! Heier på alle og enhver
Så trist å høre! Heier på deg ogsåGanske sikker på at jeg er i ferd med å miste nå mtp. det som kommer ut. Hadde satt opp en ultralyd på onsdag, så kan være greit å sjekke at alt har kommet ut. Var litt forberedt da jeg hadde en dårlig følelse, og takk gud for at det ikke ble en MA lengre ut denne gangen. SA ca 5+6. Håper det er min tur en gang snart Lykke til videre til dere andre!! Heier på alle og enhver
Jeg ble konisert (fjernet en del av livmorhalsen) i midten av mars i år, på grunn av grove celleforandringer. De fikk heldigvis fjernet alt, og jeg skal på kontroll med vanlig celleprøve i september. Fikk beskjed av gynekolog med å vente i minst 1 mnd før jeg ble gravid. (Kan ikke ha sex på 1 mnd). Jeg ble gravid etter 3,5 mnd, men leser nå på nett at man burde ventet i 6-12 mnd. Blir selvfølgelig litt bekymret over det, men velger å tro på gynekologen min som også har jobbet på føden. Jeg er ikke bekymret over tilbakefall av celleforandringer (da det ofte tar 10 år før det blir kreft), men heller for sen spontanabort eller for tidlig fødsel.
Er det flere her som er konisert og som evt ble gravid raskt etterpå?
Hjeeeelp!Jeg har det, men ble ikke gravid kjapt etterpå. Men arrvevet satt så godt når jeg skulle føde nå sist at jeg gikk flere dager med «rier». Til slutt møtte jeg på en jordmor som ba meg puste så røsket hun opp arrvevet Vondt som fy, men fødte samme dag. Så jeg skal be om at de gjør det denne gangen også. Sååå tungt å gå flere dager med rier.
Jeg tok privat ultralyd forrige uke, ble mål til 6+3 da, bare for å kunne se for meg selv at/om det var liv. Syns det var verdt det.Har fått skikkelig dårlig følelse nå, syns jeg har lite symptomer ift de forrige svangerskapene. Er 6+4, så føler ikke at det er vits med en ultralyd nå. Vil helst vente til bikka 8 uker, samtidig vil jeg ikke vente for er redd det ikke er liv. Sitter og tenker og prøver å huske tilbake når jeg ble veldig kvalm sist osv. Hadde MA rett før, så husker at jeg hadde mer symptomer da det gikk bra. Men, da hadde jeg det friskt i minne også, nå husker jeg jo ikke
Det er helt klart verdt det når man ser at alt står bra tilJeg tok privat ultralyd forrige uke, ble mål til 6+3 da, bare for å kunne se for meg selv at/om det var liv. Syns det var verdt det.