Bekymringstråd

har vært mindre kvalm enn de siste dagene i dag, og da begynner jeg også å bekymre meg med én gang :sorry: 9+0
Samme her! Ikke antydning til kvalme i dag faktisk! GODT!! Men, puppene er fortsatt ømme, og energinivået er på bunn! Det er nok ingenting, bare fostrene våre (ja, for fra i dag er de ikke embryo lenger ;)) som gir oss en liten pause♥️

Samme her! Ikke antydning til kvalme i dag faktisk! GODT!! Men, puppene er fortsatt ømme, og energinivået er på bunn! Det er nok ingenting, bare fostrene våre (ja, for fra i dag er de ikke embryo lenger ;)) som gir oss en liten pause♥️
Det er sant, og samme her! Ja, tenk det!!! :hello2

God innstilling! Jeg har slitt sååå med for masse bekymringer, men siste 3-4 dagene har jeg klart å slippe taket litt og bare leve i nuet. Har gjort så godt for psyken min!! Samme som dere, symptomer kommer og går, og det går opp og ned. Deilig de dagene jeg er litt mer opplagt, og får unna litt husarbeid. Deilig å ha overskudd til å lage middag før gubben kommer hjem. Og deilig å kunne kose litt med gubben uten å få kjempevondt i puppene. :laughing001

Har hatt en god dag i dag, sovet to ganger, men psyken er så mye bedre - fordi bekymringene er litt i bakgrunnen. I kveld har vi til og med hatt besøk av et vennepar - fordi jeg ville og følte på overskudd!

Også er det en hyggelig påminnelse om det som skjer i magen de dagene jeg merker mer til dårlig energi, ømme pupper, stiv rygg, og svingende humør. For hvem vet - i morgen kan det hende jeg blir sur fordi jeg kastet bort en kveld på besøk. Hjernen er ikke logisk for tiden:smiley-ashamed004

Det stoppet dessverre her for oss
Det var fryktelig trist å lese! :Heartred Noe så urettferdig og meningsløst! Føler virkelig med dere! Håper så inderlig at dere blir gravide igjen kjapt, selv om jeg vet at dere må igjennom det dere må igjennom først. :crybaby2 Det var jo ikke slik det skulle gå...

Det var fryktelig trist å lese! :Heartred Noe så urettferdig og meningsløst! Føler virkelig med dere! Håper så inderlig at dere blir gravide igjen kjapt, selv om jeg vet at dere må igjennom det dere må igjennom først. :crybaby2 Det var jo ikke slik det skulle gå...
Tusen takk! :Heartred

Takk :Heartred
Ja, vi dro til privat UL fredagen, ble sendt direkte til sykehuset for oppfølging/informasjon.
Vi var hos jordmor(med doppler) på tirsdag, så en gang mellom da og (torsdag)fredag har det stoppet opp.
Det var veldig veldig trist tenker masse på deg :Heartbigred :crybaby2 :Heartbigred

Vi fant avvik på fosteret på ultralyd rundt uke 11 i juli i fjord, nå venter jeg på svar på NIPT test denne runden, og jeg er så fryktelig bekymret for at det skal gå galt igjen. :sad010Ventetiden er forferdelig
Uff jeg føler veldig med deg :Heartred Håper du får gode nyheter denne gangen. Krysser alt for dere!! Hos oss ble det oppdaget avvik på TOUL i slutten av juni i fjor. Det var for alvorlig for NIPT og jeg måtte ta morkakeprøve. Den ventetiden var også forferdelig.. vi får velge mellom morkake-, fostervannsprøve og NIPT denne gangen. Har foreløpig bestemt oss for å forsøke å slå oss til ro med toul og NIPT, for å unngå risikoen ved invasiv prøve.. Gruer meg så mye til prøven og ventetiden som du står i nå, samtidig som jeg vil spole frem. Håper dere får svar relativt raskt :Heartred vi får prøve å huske på at som regel går det bra. Selvom det er veldig vanskelig å tenke sånn når man har vært en av de få uheldige

Uff jeg føler veldig med deg :Heartred Håper du får gode nyheter denne gangen. Krysser alt for dere!! Hos oss ble det oppdaget avvik på TOUL i slutten av juni i fjor. Det var for alvorlig for NIPT og jeg måtte ta morkakeprøve. Den ventetiden var også forferdelig.. vi får velge mellom morkake-, fostervannsprøve og NIPT denne gangen. Har foreløpig bestemt oss for å forsøke å slå oss til ro med toul og NIPT, for å unngå risikoen ved invasiv prøve.. Gruer meg så mye til prøven og ventetiden som du står i nå, samtidig som jeg vil spole frem. Håper dere får svar relativt raskt :Heartred vi får prøve å huske på at som regel går det bra. Selvom det er veldig vanskelig å tenke sånn når man har vært en av de få uheldige
Åh var nesten rundt samme tid på oss begge også :Heartpink Håper det går fint med begge to denne gangen :hug013Ord som "Liten sannsynlighet og 95% av fostre er friske" mister sånn verdi når man har vært en av de få som får dårlige nyheter, men vi får prøve og minne oss på det.

• Omsorg
Reactions: F96
Åh var nesten rundt samme tid på oss begge også :Heartpink Håper det går fint med begge to denne gangen :hug013Ord som "Liten sannsynlighet og 95% av fostre er friske" mister sånn verdi når man har vært en av de få som får dårlige nyheter, men vi får prøve og minne oss på det.
Jaa det var det :Heartred såå fint om det skal sitte hele veien med en frisk spire denne gangen for begge to! Skjønner helt hva du mener.. Det har ikke den samme betydningen når man allerede har vært en del av 0,5 prosentandelen:sorry: Blir litt sånn «jeg tror det ikke før jeg ser det». Håper for oss begge!

Jeg er så redd for at det går galt nå. Har en stor pågående blødning :crybaby2 Hører hjertelyd på doppleren, men får en dårlig følelse med så mye blod. Bindet har blitt fullt på bare en halv time :(
Har du blødd lenge? Når var du på ultralyd sist og når skal du igjen? Kan du få bestilt deg en ultralyd til imorgen eventuelt?

Jeg er så redd for at det går galt nå. Har en stor pågående blødning :crybaby2 Hører hjertelyd på doppleren, men får en dårlig følelse med så mye blod. Bindet har blitt fullt på bare en halv time :(
Kan jo være en blodåre i skjeden som har sprukket å. Krysser fingra for at det går bra for deg❤️

Hei dere :Heartpink Jeg er på sykehuset nå. Har blødd som en foss, men ultralyden viser levende baby. Problemet er at livmorhalsen bare er litt over 2 cm:crybaby2Så jeg er blitt innlagt på sykehuset og de skal prøve å stoppe blødningene. Nå er det bare å be til høyere makter om at kroppen lar babyen få vokse seg stor og sterk:crybaby2:Heartblue Dette er en berg -og dalbane altså. Helt grusomt å blø så mye, og jeg er så redd for å miste den lille :arghh:

Back
Topp