Bekymringstråd

Tar Levaxin, men har ikke fått en plan for oppfølging på stoffskifte og selvfølgelig har jeg prøvd å Google dette og finner ut at jeg skulle økt dosen tilsvarende en ekstra dose per uke fra og med positiv test.
Er så lei av å finne ut av disse tingene selv. Når man ikke øker dosen så øker sjansen for spontanabort, så det er jo litt viktig... aaaargh. :schocked028

Noen andre som ikke har ømme pupper? Har hatt ømme nipler, men når er de ikke det lenger... 8+1. Altoppslukende bekymring av symptomer som forsvinner

Noen andre som ikke har ømme pupper? Har hatt ømme nipler, men når er de ikke det lenger... 8+1. Altoppslukende bekymring av symptomer som forsvinner
Denne gangen har ikke jeg fått ømme nippler før ca fra i går, er 7+0 i dag, muligens litt lenger. Første gangen var det første symptomet, så har stresset mye med det, men hvert svangerskap er vel ulikt som de fleste her sier.. tenker også at du kan ha kommet langt nok til at det har «gått over» også, uten at det trenger å bety noe negativt. Husker ikke helt når det slapp, men den første graviditeten da jeg hadde vonde nippler fra før positiv test så sluttet det etterhvert, før første trimester var over! :Heartred

Denne gangen har ikke jeg fått ømme nippler før ca fra i går, er 7+0 i dag, muligens litt lenger. Første gangen var det første symptomet, så har stresset mye med det, men hvert svangerskap er vel ulikt som de fleste her sier.. tenker også at du kan ha kommet langt nok til at det har «gått over» også, uten at det trenger å bety noe negativt. Husker ikke helt når det slapp, men den første graviditeten da jeg hadde vonde nippler fra før positiv test så sluttet det etterhvert, før første trimester var over! :Heartred
Ja, det er vel sant det du sier at alt er ulikt og at det jo faktisk går over på et tidspunkt... takk :Heartpink

• Omsorg
Reactions: F96
Mine symtomer begynte å slippe rundt samme tid. Var på UL i dag og alt så bra ut 9+5, så det kan være kroppen din bare har vent seg til hormonforandringene. :)

Uke 7, og blødningene har startet. Har gått igjennom dette så mange ganger, og bare 2 ganger har det gått bra men det er mange år siden. Det siste året har det endt i SA igjen og igjen :depressed:

Fosteret er riktig størrelse og det var hjerteaktivitet på UL i dag, men når det er så store hematom over fosteret som skal blø og blø, er det null håp av erfaring. Dette bekymringsgreiene og den evige ventetiden er grusom.. Skikkelig seigpining :sorry:

Om noen har lignende erfaringer vil jeg gjerne høre fra dere :Heartpink

Samme her!! Uke 7, ikke et snev til vondt i de. Forrige svangerskap var de sykt vonde fra før positiv test og ut svangerskapet. Gleder meg til ultralyd så jeg får se om det faktisk er noe der inne. :laughing002

Samme her!! Uke 7, ikke et snev til vondt i de. Forrige svangerskap var de sykt vonde fra før positiv test og ut svangerskapet. Gleder meg til ultralyd så jeg får se om det faktisk er noe der inne. :laughing002
Ja samme her, er så surrealistisk enn så lenge. UL om to dager. Da vet jeg med sikkerhet, og kan begynne å roe litt ned igjen...

Back
Topp