Bekymringstråd

Tusen takk for at dere deler historiene og erfaringene deres her inne. Selv om man vet at blødninger er normalt så er det bare så skremmende. Og da jeg skrev første innlegget visste jeg ikke om det ville ta seg opp og bli verre eller hva som ville skje videre i dag. Men når to av dere har hatt akkurat samme opplevelse (dessverre) og har fått gode nyheter så hjelper det så enormt på bekymringene jeg hadde tidligere i dag. Blødningene har ikke tatt seg opp og jeg har ikke smerter lenger. Kanskje smertene kom av at jeg sov feil og tilfeldigvis var slimhinnene ekstra såre i natt så det kom mye ut da jeg reiste meg. Hvem vet.
Men tusen tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg i dag, det har vært til stor mental hjelp! :Heartbigred

Jeg hadde et par dråper med brunaktig utflod på papiret i tidlig i svangerskapet i uke 5, hadde det igjen nå i uke 7(6+3) er så redd det er starter på SA men det var bare 2 ganger i løpet av 3 timer, gikk rett i panikk modus med en gang. Men nå har det stoppet så håper det bare er slemme slimhinner har time for tul nå på torsdag 2. Januar så håper på et sterkt bankende hjertet:Heartred :Heartred

Jeg hadde murringer i starten, men i det siste har jeg ikke hatt noe.. er 7+3 i dag
Like vanlig med mye som med lite. Jeg er veldig fin i formen, noe som «plager» meg litt. Men det er ikke slik at de som føler mindre symptom har mindre sjans for en vellykket graviditet! Vi er forskjellige og kroppen har derfor forskjellige måter å håndtere en graviditet på. :hello2 Jeg har en venninne som er gravid nå i uke 27 og hun fikk ikke kvalme eller symptom før i uke 12, så er stor variasjon :happy:

Dere som opplevde små blødninger tidlig i svangerskapet.. help a girl out her....
Er ikke direkte blødning men noen dråper med brun utflod på papiret nå i stad og i går kveld, det i går ga seg og var ingenting før nå i stad... står på Google at det er helt normalt men jeg er så redd det skal gå gæli og at jeg skal miste lille :Heartred

Dere som opplevde små blødninger tidlig i svangerskapet.. help a girl out her....
Er ikke direkte blødning men noen dråper med brun utflod på papiret nå i stad og i går kveld, det i går ga seg og var ingenting før nå i stad... står på Google at det er helt normalt men jeg er så redd det skal gå gæli og at jeg skal miste lille :Heartred
Jeg har hatt små og store blødninger+ masse spotting i alle mine graviditeter. Alt har vært i skjønneste orden hver gang. Er skjøre slimhinner som gjør at jeg spotter og blør, og det er veldig vanlig når man er gravid. Så litt brun utflod er som regel ganske ufarlig altså. Så lenge du ikke begynner å få smerter i korsryggen, eller blødninger med klumper, så tror jeg du skal senke skuldrene :Heartpink

Jeg har hatt små og store blødninger+ masse spotting i alle mine graviditeter. Alt har vært i skjønneste orden hver gang. Er skjøre slimhinner som gjør at jeg spotter og blør, og det er veldig vanlig når man er gravid. Så litt brun utflod er som regel ganske ufarlig altså. Så lenge du ikke begynner å få smerter i korsryggen, eller blødninger med klumper, så tror jeg du skal senke skuldrene :Heartpink
Okei takk, det varer ikke så lenge men det gjør meg redd har ikke vondt noe sted så da satser jeg på at alt går bra, krysser fingrene for at ul på torsdag roer meg så lenge det er et hjerte som slår, begynner uke 8 (7+0) på torsdag da jeg skal på tul så krysser fingra for at alt er bra,

Jeg sliter med å tro jeg er gravid.. altså kroppen skriker at jeg er det, støl og øm i magen, murringer av og på, tissetrengt hele tiden, sover dårlig, humørsvingninger til 1000 og luktesans på bærtur.
Har to positive digitale tester, men likevel er jeg redd for at jeg skal dra til gyn og få beskjed om at det ikke er noe der:arghh::banghead:

Hei!

Hvordan har symptomer til dere vært?
Jeg begynte med ømme bryster i et par uker, også kom kvalmen, har vært kvalm i 3uker ca, mest på morgenen. Nå har kvalmen avtatt endel og har ikke så mange andre symptomer. Blir fortere sliten, men har også vært lite aktiv før og gjennom jula.

Er 9+0 i dag, var på tul når jeg var 6+1, har bestilt ny time til tul i morgen. Er så usikker så har lyst til å se at alt er ok!

Noen andre med lignende erfaringer med lite symptomer? <3

Hei!

Hvordan har symptomer til dere vært?
Jeg begynte med ømme bryster i et par uker, også kom kvalmen, har vært kvalm i 3uker ca, mest på morgenen. Nå har kvalmen avtatt endel og har ikke så mange andre symptomer. Blir fortere sliten, men har også vært lite aktiv før og gjennom jula.

Er 9+0 i dag, var på tul når jeg var 6+1, har bestilt ny time til tul i morgen. Er så usikker så har lyst til å se at alt er ok!

Noen andre med lignende erfaringer med lite symptomer? <3
Jeg er 9+3, puppene er ikke så ømme lenger ,men har vokst i størrelse. Jeg har ingen kvalme lenger. Men merker at jeg blir fort sliten og sliter litt med bekkenet (men det har gitt seg litt det å) mener å huske det var sånn sist også. (Også tok det seg opp med bekkenet i uke 15) Men har ikke så voldsomt med symptomer og ikke så ille trøtt lenger som jeg var før jul.

Jeg er 9+3, puppene er ikke så ømme lenger ,men har vokst i størrelse. Jeg har ingen kvalme lenger. Men merker at jeg blir fort sliten og sliter litt med bekkenet (men det har gitt seg litt det å) mener å huske det var sånn sist også. (Også tok det seg opp med bekkenet i uke 15) Men har ikke så voldsomt med symptomer og ikke så ille trøtt lenger som jeg var før jul.
Man vet jo at det er veldig varierende til alle, men så godt å bare kan spørre andre i samme situasjon for å få tankene litt mer positiv!
Man har vel kanskje mer symptomer enn man tenker over også

Godt at trøttheten hos deg har blitt bedre

Man vet jo at det er veldig varierende til alle, men så godt å bare kan spørre andre i samme situasjon for å få tankene litt mer positiv!
Man har vel kanskje mer symptomer enn man tenker over også

Godt at trøttheten hos deg har blitt bedre
Absolutt, er faktisk litt bekymret for at jeg har hatt absolutt null kvalme å snakke om. Litt mer sensitiv bare. Men var ikke veldig kvalm sist heller.

Ultralyd om 3 timer og jeg er skikkelig nervøs og spent. Hvis det ser bra ut i dag så håper jeg at jeg klarer å slappe av litt, faktisk tro på at dette kan gå bra.

Det som uroer meg, men som er helt normalt, er at jeg ikke har like mange symptomer. Kvalmen er bedre nå enn i uke 7 f.eks. Puppene er fortsatt større, men ikke like såre.

Sist ultralyd 7+1 sa legen at alt så bra ut, men hjertefrekvensen var lavere enn alle appene sa at den skulle være. Men så snakker appene gjerne om det som skjer sent i uka og ikke tidlig i uka og hjertelyden går fort opp akkurat den uka der, så... flere her og på andre forum jeg fant har hatt samme hjertefrekvens på samme dag uten at det har vært noe galt, jeg må fokusere på det. Om 3 timer vet jeg. :nailbiting:

Er sååå bekymret etter MA i høst. Overanalyserer alle symptomer og mangel på symptomer. Er så redd for at det skal skje igjen, dette er vår siste mulighet for en tredjemann. Føler symptomene er så og si borte, til og med ligamentsmertene når jeg nyser er forsvunnet.

Har fått time til ekstra tidlig ultralyd 16.1, men klarer ikke vente å lenge, så bestilte en time lørdag. Må vite om det er liv eller ikke. Likevel vil jeg jo bare være 7+4 på vei, så er jo ikke noe som er sikkert da heller.

Prøver å tenke positivt og vet selv jeg krisemaksimerer, men klarer ikke la være.. så slitsomt å alltid tenke det verste.

• Omsorg
Reactions: F96
Back
Topp