DER beskrev du meg i hele tekstenHørtes kjent ut. Magen blir øm om jeg ligger på siden uten å støtte opp magen feks, også har jeg generelt merket at magen er blitt større og tyngre siste uka. Magen kan føles ganske øm når jeg våkner om natten for å snu meg. Føler meg plutselig skikkelig gravid..
Jeg får både sånne skarpe ligamentsmerter som river fra siden av magen og stråler nedover mot lysken, andre ganger får jeg sånne lynende smerter ned i tissen rett og slett. Antar det sistnevnte er det som kalles lightning crotch. Sykt vondt begge deler i de par sekundene det varer, men forsvinner like fort som det kom.![]()

Takk for beroligende ord, hjelper og vite at det er normalt. Magen har virkelig skutt fart siste uken så ikke så rart at kroppen reagerer. Jeg er overraska hvor brei jeg har blitt, ikke bare fremover men på sidene
MYE har skjedd i kroppen, forstår ikke de som er tynne ellers,,hele kroppen har blitt brei haha. Facinerende og være førstegangs..Jeg føler meg som en ‘’dundre’’ om natta, må liksom flytte magen med hendene når jeg skal snu meg