Bekymringstråd

Har bestilt tidlig ultralyd til i morgen, skal være ca 8 uker på vei i morgen. Er SÅ nervøs! :nailbiting: Redd for å få beskjed om at det ikke er liv å se.
Jeg er riktig nok kvalm, så noe symptomer har jeg jo fått. Likevel føler jeg meg på en måte tom som at det ikke er noe i magen. Håper det bare er frykten og ikke en magefølelse som prøver å fortelle meg noe.. Mener jeg hadde denne følelsen sist graviditet også før første ul, og det var jo i aller høyeste grad liv og hun sitter ved siden av meg nå. :love2 Gleden blir ikke allefall stor i morgen, om jeg får se et bankende hjerte. :Heartred

Kanskje rart spørsmål, men dere andre som ikke har vært på ultralyd, føler dere at det bor noe(n) i magen? Eller er frykten for at det ikke er liv altoppslukende hos dere også?
Jeg var på første ultralyd i går og fikk se et blinkende hjerte :Heartred Det var veldig lettende og jeg er veldig glad, mrn vil si frykten fremdeles er ganske altoppslukende.. har det liksom hele tiden i bakhodet at det fremdeles kan gå galt. Hjertet kan slutte å slå når som helst, eller det kan bli oppdaget avvik igjen.. frykten slipper ikke helt. Har heldigvis ul igjen om 2 uker, så er ikke såå lenge å gå før jeg forhåpentligvis får se hjertet slå igjen. Og håper og tror frykten vil slippe litt og litt som ukene går :love7 Håper du får se en bamsemums med et blinkende hjerte, og klarer å senke skuldrene litt i etterkant:Heartred risikoen for spontanabort synker drastisk etter man har sett et bankende hjerte i uke 8!

Har bestilt tidlig ultralyd til i morgen, skal være ca 8 uker på vei i morgen. Er SÅ nervøs! :nailbiting: Redd for å få beskjed om at det ikke er liv å se.
Jeg er riktig nok kvalm, så noe symptomer har jeg jo fått. Likevel føler jeg meg på en måte tom som at det ikke er noe i magen. Håper det bare er frykten og ikke en magefølelse som prøver å fortelle meg noe.. Mener jeg hadde denne følelsen sist graviditet også før første ul, og det var jo i aller høyeste grad liv og hun sitter ved siden av meg nå. :love2 Gleden blir ikke allefall stor i morgen, om jeg får se et bankende hjerte. :Heartred

Kanskje rart spørsmål, men dere andre som ikke har vært på ultralyd, føler dere at det bor noe(n) i magen? Eller er frykten for at det ikke er liv altoppslukende hos dere også?
Skal på første ul imorgen jeg også, skal da være 8+2. jeg føler seg at jeg tror alt er fint. Litt små uggen her og der, å ømme bryst, ellers lite symptomer. Men ja, kan faktisk kjenne at livmoren har vokst, å at det skjer noe i magen, nå er dette fjerde barn, så kjenner faktisk toppen av livmoren når jeg trykker rett over skambeinet :nailbiting:

Idag føler jeg meg bare ikke gravid, til tross for lite energi og ømme bryst.... :depressed:

Spydde nettopp opp all kveldsmaten og puppene er hovne igjen. :depressed: :angelic: :crybaby2 :Heartbigred
Haha, det føles så bra å få tilbake symptomer samtidig som man blir så oppgitt over at man ikke klarer å nyte de gode dagene for da skal man være bekymra da også for at noe er galt. :laughing002 Jeg tok kvalmestillende i kveld og jeg har knaska tabletter mot halsbrann. Plutselig ikke så velsig nervøs for ul i morgen nå likevel, symptomer kommer snikende. :love017 blir spennende å se

Haha, det føles så bra å få tilbake symptomer samtidig som man blir så oppgitt over at man ikke klarer å nyte de gode dagene for da skal man være bekymra da også for at noe er galt. :laughing002 Jeg tok kvalmestillende i kveld og jeg har knaska tabletter mot halsbrann. Plutselig ikke så velsig nervøs for ul i morgen nå likevel, symptomer kommer snikende. :love017 blir spennende å se
Ja igår null nada. Det er ikke greit at kroppen tuller sånn. Trenger forutsigbarhet :laughing001

Hvilke kvalmestillende tar du? Spennende med UL du må oppdatere etterpå. Hvor langt på vei?

Back
Topp