Bekymringstråd

Tusen takk for svar dere. Det er så kjipt at man ikke kan få sjekket det offentlig. Det tar bare 5 minutter. Kan ikke brenne av 2k privat hele tiden midt i jula heller. Har brukt 400k siste året på IVF, så selv om vi har råd til 2k så er det bare så kjipt å "kaste bort" når vi skal ha et offentlig helsetilbud (liksom).
Da får jeg bare følge med og håpe at det ikke kommer friskt blod etterhvert eller blir smertefullt. Men det å ikke vite om det fortsatt er noe levende inni der er grusomt.
Ja, det skal jo ikke være sånn. Jeg prøver bare å holde meg opptatt i jula. Så glder jeg meg over å ha 3 friske barn uansett :Heartpink

Fikk rosa/brunt på papiret i dag også. Kjente inni skjeden og da får jeg dette på fingeren (se spoiler på eget ansvar)... Ikke friskt blod, men brunt blod og koagler. Misliker sterkt at man ikke har god helsehjelp for gravide kvinner, regner med at jeg ikke får ultralyd dersom jeg oppsøker offentlig helsehjelp i dag? Hvor skal jeg eventuelt henvende meg, legevakt? Da jeg mistet sist satt vi 6 timer på legevakten og ble møtt med sure miner og øyerulling... merker at jeg ikke har psyke til det nå.

Jeg hadde dette når jeg gikk gravid med sønnen og denne gangen, jeg brydde meg ikke om øyerulling og sure miner så dro til legevakten da jeg var gravid med sønnen. Det viste seg at det var gammelt blod fra tynne slimhinner, som var blandet med utflod. Så lenge du ikke har store smerter (mener menssmerter og ikke murringer) og blør samtidig, så går dette helt fint ❤️

Tusen takk for svar dere. Det er så kjipt at man ikke kan få sjekket det offentlig. Det tar bare 5 minutter. Kan ikke brenne av 2k privat hele tiden midt i jula heller. Jeg gikk jo privat forrige uke. Har brukt 400k siste året på IVF, så selv om vi har råd til 2k til så er det bare så kjipt å "kaste bort" når vi skal ha et offentlig helsetilbud (liksom).
Da får jeg bare følge med og håpe at det ikke kommer friskt blod etterhvert eller blir smertefullt. Men det å ikke vite om det fortsatt er noe levende inni der er grusomt.
Hei! Blander meg inn fra august 2024-termingruppe her (ligger på senga med sovende datter ved siden av meg). Hadde også blødninger uke 6-8 som viste seg å bare være et hematom, men jeg fikk altså time på dagen hos fastlegen for å sjekke det når jeg ringte. Vet jo at fastleger ikke praktiserer likt, men verdt å ta en telefon om du ikke har gjort det?

Edit: Sorry! Herregud, kom nå på at det var lørdag. Men mandag er jo fortsatt en arbeidsdag.

Back
Topp