Bekymringstråd

De siste jeg tok av strips men ser ingenting. føste er min positive clearblue. Ikke tatt noen digitale etter den første for de selger ikke på mitt apotek. Langt til neste apotek men vurderer nå å bare sitte å vente, for mine 2 første graviditeter tok jeg kunn 1 test som var positiv. Holdt ikke på å testet i dagesvis etterpå. Mange år siden å begge resulterte i barn som i dag er 11 og 14.
Synes jeg ser en strek. Den er bare veldig svak..

Bekymrer meg nok en gang over lite symptomer.
Er selvfølgelig ikke fan av å være kvalm, men skulle virkelig ønske jeg fikk den vedvarende kvalmen nå. Er kvalm av og til, men hadde vært en trøst og gitt meg litt mer «trygghet» om kvalmen kom for å bli (frem til uke 12-ish i hvertfall).
Er så redd for ny MA :sad010

Kanskje litt TMI her, men veldig nyskjerrig på om noen andre har opplevd noe lignende. Har nå gjentatte ganger hatt blødninger, å fant ut at alle gangene skjer når jeg sitter å presser ved avføring. Som at jeg presser ut blodet i tillegg. Har IGJEN vært hos legen i dag, å ble sendt til labben på sykehuset bare for å få raskt svar på blodprøven. Å igjen så stiger hcg helt fint. Men er så redd for at jeg gjør noen skade ved å presse å det kommer blod. Kommer jo til å være et nervevrak hele graviditeten hvis det skal fortsette slik. Noen andre som har noen som helst erfaring med noe lignende? Kan vell nevne at jeg har konisert, men har hatt en helt normal graviditet etter den tid.

Ble bråvekket nå av at katten min tok løpefart og brukte magen min som springbrett og hoppet oppå magen min før han landet på gulvet o_O er 6+0 i dag og er litt bekymret fordi jeg kjenner det i magen nå etter det skjedde.

Ble bråvekket nå av at katten min tok løpefart og brukte magen min som springbrett og hoppet oppå magen min før han landet på gulvet o_O er 6+0 i dag og er litt bekymret fordi jeg kjenner det i magen nå etter det skjedde.
Det går nok helt fint.
Så tidlig ligger de godt innpakket i magehula si :binkybaby
Har en 4-åring som raste litt da vi satt i sofaen her om dagen og han kjørte albuen i magen min. Fytti grisen det var ubehagelig … ble skikkelig kvalm, men gikk over etter 1 time eller noe sånt.
Akkurat samme skjedde da jeg var gravid med lillesøstra hans og det gikk helt fint.
De tåler felagivt mye der inne, men kroppene våre gir gjerne beskjed om at det ikke er så lurt å fortsette med det sol førte til ubehaget.

Jeg var på TUL på fredag 7+6 og fikk vite at fosteret var på størrelse med 6 uker. Skal på UL igjen til fredag for å se om det har vokst. Det var normal hjertelyd. Mest sannsynlig har fosteret stoppet å vokse, så jeg forbereder meg på SA/MA. :( Veldig kjipt, men fokuserer på å se fremover og å være takknemlig for alt jeg har :Heartpink
Noen som har erfaringer med dette? Jeg har mistet to ganger tidligere, men da hadde fosteret stoppet å vokse tidligere/før hjertelyden kom.

Kanskje litt TMI her, men veldig nyskjerrig på om noen andre har opplevd noe lignende. Har nå gjentatte ganger hatt blødninger, å fant ut at alle gangene skjer når jeg sitter å presser ved avføring. Som at jeg presser ut blodet i tillegg. Har IGJEN vært hos legen i dag, å ble sendt til labben på sykehuset bare for å få raskt svar på blodprøven. Å igjen så stiger hcg helt fint. Men er så redd for at jeg gjør noen skade ved å presse å det kommer blod. Kommer jo til å være et nervevrak hele graviditeten hvis det skal fortsette slik. Noen andre som har noen som helst erfaring med noe lignende? Kan vell nevne at jeg har konisert, men har hatt en helt normal graviditet etter den tid.
Hadde det likens i uke 5-6 det ga seg heldigvis

Jeg var på TUL på fredag 7+6 og fikk vite at fosteret var på størrelse med 6 uker. Skal på UL igjen til fredag for å se om det har vokst. Det var normal hjertelyd. Mest sannsynlig har fosteret stoppet å vokse, så jeg forbereder meg på SA/MA. :( Veldig kjipt, men fokuserer på å se fremover og å være takknemlig for alt jeg har :Heartpink
Noen som har erfaringer med dette? Jeg har mistet to ganger tidligere, men da hadde fosteret stoppet å vokse tidligere/før hjertelyden kom.

Med min nr 2 var jeg på UL 6+5 (mens termin) hvor fosteret ikke var større enn 5+5. Ingen hjertelyd og pga blødninger i begynnelsen av svangerskapet sa gynekologen at jeg ikke så lovende ut.

Kom tilbake når fosteret skulle vært 8+2 i følge mens termin. Fikk da se hjertelyd på ett foster med størrelse som tilsa 7+2. I dag er hun 14 mnd gammel.

I mitt tilfelle sa hvertfall gynekologen at selv om jeg viste når EL var etc, så har nok fosteret brukt mye lengere tid på å slå seg til rette i livmoren enn hva som er vanlig.

Vet ikke om dette hjelper eller ligner din situasjon, men hvis det gjør det, så gikk det hvertfall veldig bra i mitt tilfelle:)

Her er det litt rosa «utflod» av og til. Virker som det kommer mest når jeg har lange dager på jobb. Har hatt småblødninger i alle mine svangerskap, både de to som gikk bra og de to som ikke gikk bra. Blir likevel alltid så stresset:sorry: Håper TUL om en uke viser at alt er fint❤️ Andre som har hatt/har det likt?

Jeg hadde litt brunt på papiret 7dpo sist. Det gikk fint. Det er ganske vanlig å ha litt blødning i løpet av svskapet men tror det er noe av det mest stressende jeg vet, spesielt i starten. Ser alltid på papiret når en er på do osv

Jeg hadde litt brunt på papiret 7dpo sist. Det gikk fint. Det er ganske vanlig å ha litt blødning i løpet av svskapet men tror det er noe av det mest stressende jeg vet, spesielt i starten. Ser alltid på papiret når en er på do osv
Ja, det er veldig stressende! Jeg har hatt det av og på siden 11dpo. Men virker som det komme etter lange og stressende dager på jobb. Så er redd jeg gjør noe galt med å jobbe så mye.

Med min nr 2 var jeg på UL 6+5 (mens termin) hvor fosteret ikke var større enn 5+5. Ingen hjertelyd og pga blødninger i begynnelsen av svangerskapet sa gynekologen at jeg ikke så lovende ut.

Kom tilbake når fosteret skulle vært 8+2 i følge mens termin. Fikk da se hjertelyd på ett foster med størrelse som tilsa 7+2. I dag er hun 14 mnd gammel.

I mitt tilfelle sa hvertfall gynekologen at selv om jeg viste når EL var etc, så har nok fosteret brukt mye lengere tid på å slå seg til rette i livmoren enn hva som er vanlig.

Vet ikke om dette hjelper eller ligner din situasjon, men hvis det gjør det, så gikk det hvertfall veldig bra i mitt tilfelle:)
Så koselig å høre :Heartpink :) Fint å lese, samtidig var de så pessimistiske (realistiske?) at jeg tør ikke å se for meg det. Jeg har ikke blødd enda. Får bare vente til neste ultralyd og ta det som det kommer :) Takk for at du delte!

5+5 i dag og brystene føles ikke ømme lenger. Har ellers fremdeles mer matlyst enn jeg har hatt på flere år, så det er et lite symptom. Men sist jeg var gravid hadde jeg ganske kraftige murringer i magen i flere uker, og det har jeg hatt lite av nå. Noen andre som har opplevd færre/mildere symptomer under graviditet nr. 2? Vi prøvde i ett år før det endelig satt nå, og jeg er så redd for at dette ikke skal gå bra..

5+5 i dag og brystene føles ikke ømme lenger. Har ellers fremdeles mer matlyst enn jeg har hatt på flere år, så det er et lite symptom. Men sist jeg var gravid hadde jeg ganske kraftige murringer i magen i flere uker, og det har jeg hatt lite av nå. Noen andre som har opplevd færre/mildere symptomer under graviditet nr. 2? Vi prøvde i ett år før det endelig satt nå, og jeg er så redd for at dette ikke skal gå bra..
Jeg har heller ikke så mye symptomer denne gangen. Hadde også mye mer murringer/ smerter i magen forrige gang. Da var jeg også mye dårligere form, mens nå er jeg bare litt uggen av og til.

Jeg har heller ikke så mye symptomer denne gangen. Hadde også mye mer murringer/ smerter i magen forrige gang. Da var jeg også mye dårligere form, mens nå er jeg bare litt uggen av og til.
Kanskje det er vanlig at murringene ikke blir like sterke gang nr. 2, siden kroppen har vært gjennom det før. Hvor langt er du på vei? Kvalmen kom først på 6+0 sist, så formen var ikke nødvendigvis dårligere på dette tidspunktet, men jeg hadde mye sterkere murringer og ømme bryst.

Går rundt og er ille nervøs om dagen.
I dag er jeg 5+3, og deg nærmer seg tiden hvor jeg har mista før (5+4 og 5+5).
Og med minimalt av symptomer er jeg så redd. Ingenting som tyder på at dette går galt nå, men likevel…
Murringene som jeg har hatt har gitt seg, kommer noen tak og sånn i løpet av kvelden, men minimalt.
Ingen spesiell kvalme, kan bli litt små uggen når jeg kjører bil av alt.
Ellers så sover jeg mye og drømmer hver eneste natt…
Har ikke vonde pupper, men veldig såre nipler om jeg kommer borti de…
Men som mange skriver her inne, symptomer kommer og går, og noen har omtrent ikke symptomer.
Jeg vil bare ha noen konkrete symptomer hvor jeg kan kjenne litt mer på at jeg faktisk er gravid.
Så jeg får bare puste med magen og håpe på positiv TUL på mandag :Heartred

Back
Topp