Bekymringstråd

Med min første var jeg ikke annet enn uggen i uke 7 og 8, og hun er en velskapt 3 åring i dag:) Husker jeg tenkte med henne, at noe måtte være feil siden jeg hadde absolutt null symptomer og alle andre hadde så mye. Vet det sikkert ikke hjelper at jeg sier det, for skjønner godt hvor du kommer fra, men i tilfelle det hjelper litt tenkte jeg å prøve!:Heartred
Takk :Heartred I dag trøster jeg med at jeg ikke har gjort noe annet enn å måtte løpe på do for å tisse. Normalt tisser jeg kanskje max 3 ganger om dagen, men i dag er jeg helt ute av telling. DET må da være noe :smiley-angelic001:Heartred

8+0 i dag, og har hele helgen vekslet mellom panikk for MA og klart å overtale meg til at alt er som det skal. Hadde en MA i februar som ble oppdaget i uke 14, der fosteret stoppet i uke 7/8. Husker at vi hadde en periode med mye sykdom og lite søvn på både meg og barn, og at jeg hadde kramper som var så sterke at jeg måtte bruke varmeflaske for å få sove. I tillegg mistet jeg kvalmen rundt uke 8.
Har mye mindre kvalme i helgen, og stresser skikkelig og gruer meg så mye til UL om en uke.. har mest lyst til å legge meg å sove i en uke for det er skikkelig vanskelig å holde motet oppe..

9+ 2. Hadde bittelitt lyslys rosa utflod i går, dette gikk over til hvitt igjen, så la fra meg beskymringene. I dag våknet jeg med murring ( som jeg har hatt tidligere), gikk på do og fryktet det værste. Men ingenting.. Noe hvitt utflod, reinsdyr avføring og murringen ga seg så fort jeg gikk opp av sengen..

Kan jeg spørre: er dere bekymret når det kommer murringer? Jeg har hatt/har fortsatt masse murringer og har jo tatt dette som "et godt tegn", for tenker at livmor jobber på. Når er jeg da gravid med tredje barnet på fire år, så livmora vokser sikkert i supertempo denne gangen... Men har liksom tenkt at de strekkene og murringene er bra, men blir jo i stuss når så mange blir bekymret over det :rolleyes: Er jo ganske ubehagelig, men tenker at smerter i kombinasjon med blødning er liksom worst case,men uten blødning er bra tegn?

Kan jeg spørre: er dere bekymret når det kommer murringer? Jeg har hatt/har fortsatt masse murringer og har jo tatt dette som "et godt tegn", for tenker at livmor jobber på. Når er jeg da gravid med tredje barnet på fire år, så livmora vokser sikkert i supertempo denne gangen... Men har liksom tenkt at de strekkene og murringene er bra, men blir jo i stuss når så mange blir bekymret over det :rolleyes: Er jo ganske ubehagelig, men tenker at smerter i kombinasjon med blødning er liksom worst case,men uten blødning er bra tegn?
Jeg er litt både og! Når jeg hadde MA i februar, hadde jeg noen skikkelige kramper - men nå er det mer små murringer som jeg tenker er naturlige og bra. Men blir alltid litt redd for at de skal «ta seg opp» og bli mye verre. Men det har de heldigvis ikke gjort ennå.

Stekte meg en skive med ost og fårepølse i mikroen og spiste det. Stekte på 900W på ca 1 minutt, så fårepølsen ble sprø. Tenkte det gikk fint fordi det var varmebehandlet. Samtidig nå så angrer jeg så sykt og tenker på listeria og toxoplasmose :(uff..

Stekte meg en skive med ost og fårepølse i mikroen og spiste det. Stekte på 900W på ca 1 minutt, så fårepølsen ble sprø. Tenkte det gikk fint fordi det var varmebehandlet. Samtidig nå så angrer jeg så sykt og tenker på listeria og toxoplasmose :(uff..
Dersom fårepølsen var sprø, så har du "nuket" den, og jeg kan nesten garantere at du har fritert alt av listeria og toxoplasmose av å gjøre det, så jeg hadde tatt det med ro❤️

Back
Topp