Det er dessverre veldig lite man kan gjøre. Annet enn ta det rolig og lytte til kroppenFortsatt brunt utflod i dag. Ganske rennende. Hva bør jeg gjøre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er dessverre veldig lite man kan gjøre. Annet enn ta det rolig og lytte til kroppenFortsatt brunt utflod i dag. Ganske rennende. Hva bør jeg gjøre?
Tenker akkurat likt selv. Egentlig bør vi jo være fornøyde med lite symptomer, men man blir jo usikker. Selv om dette er min nr 3. Har ultralyd 12+1 (neste torsdag) og er veldig nervøs i forkant. Vi må bare krysse fingrene og forsøke å tenke på noe annet! Selv om det funker dårligSliter fortsatt med å tro at alt er bra der inne. Var på ultralyd 8+4 og er 9+5 i dag. Alt var bra på ultralyd, men blir bekymra for at det har slutta å utvikle seg. Grunnen er rett og slett manglende symptomer.. Leser både her inne og på appene mine om alle de forskjellig symptomene en kan ha i første trimester, men jeg sliter verken med kvalme, ømme bryster eller økt utflod (for å nevne noe). Jeg vet at alle svangerskap er forskjellig og at mange går gjennom uten symptomer, men klarer ikke å slippe tanken..Skal på ultralyd igjen om 13 dager.

var på ul 6+5 og er 10+0 i dag.Har det helt likt som deg. Var også på ul 8+4 der alt var bra. Gikk ikke mange dager før jeg begynte å miste symptomer. Så fra då har jeg bekymret meg. Jeg er i dag 10+5. Har også brunlig utflod hver fullgåtte uker fra uke 8/9, men det trenger ikke å bety så mye. Når morkaken tar over så vil symptomene hos mange droppe. Sannsynligheten for at dette går fint er stor etter du har sett hjerter slå i uke 8, men jeg forstår deg og føler på bekymringen jeg også. Du er ikke alene kjære degSliter fortsatt med å tro at alt er bra der inne. Var på ultralyd 8+4 og er 9+5 i dag. Alt var bra på ultralyd, men blir bekymra for at det har slutta å utvikle seg. Grunnen er rett og slett manglende symptomer.. Leser både her inne og på appene mine om alle de forskjellig symptomene en kan ha i første trimester, men jeg sliter verken med kvalme, ømme bryster eller økt utflod (for å nevne noe). Jeg vet at alle svangerskap er forskjellig og at mange går gjennom uten symptomer, men klarer ikke å slippe tanken..Skal på ultralyd igjen om 13 dager.
Jeg håper å tro at dette skal gå bra for oss!! Livredd for MA.. og hadde en SA i fjor 11+4 så dette er helt grusomt, skal også på toul om 13 dager. Lange dager frem til toul, vurderer å gå privat, men siden det kun er ledig de dagene jeg er på jobb så kan jeg ikke dra fra jobben da vi bare er to…Krysser fingrene for oss!Har det helt likt som deg. Var også på ul 8+4 der alt var bra. Gikk ikke mange dager før jeg begynte å miste symptomer. Så fra då har jeg bekymret meg. Jeg er i dag 10+5. Har også brunlig utflod hver fullgåtte uker fra uke 8/9, men det trenger ikke å bety så mye. Når morkaken tar over så vil symptomene hos mange droppe. Sannsynligheten for at dette går fint er stor etter du har sett hjerter slå i uke 8, men jeg forstår deg og føler på bekymringen jeg også. Du er ikke alene kjære degJeg håper å tro at dette skal gå bra for oss!! Livredd for MA.. og hadde en SA i fjor 11+4 så dette er helt grusomt, skal også på toul om 13 dager. Lange dager frem til toul, vurderer å gå privat, men siden det kun er ledig de dagene jeg er på jobb så kan jeg ikke dra fra jobben da vi bare er to…
Har du vurdert å gå privat visst du har mulighet for det?
Hadde du vært på ultralyd før SA’en?<3Et sted å lufte tankene for alle oss som blir lett bekymra![]()
![]()
Krysser fingrene for oss!Hadde du vært på ultralyd før SA’en?
Nei, jeg får ultralyd gratis hos fastlegen, så da trenger jeg ikke å gå privat.
Ja var på privat ul 7+5.Er vel anbefalt å ikke bade så lange man fremdeles blør. Men det er veldig variabelt hvor mye og hvor lenge man blør.Her er det fortsatt brunt men mer slimete utflod i dag. Kjenner jeg bare vil vite. Vi skal egentlig til Dubai neste mandag. Hvis jeg gjennomgår en abort i løpet av neste uke, kan jeg fortsatt dra da? Kan man ikke bade eller noe da? Bekymrer meg altfor mye
Hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet lege eller jordmor om å reise. Personlig hadde jeg ikke reist selv før en evt avklaring på hva som skjer. Hvis du gjennomgår abort i løpet av neste uke så kan du nok dra til Dubai, men jeg hadde bedt om en oppfølgings time om det var meg. Skulle det vært tilfelle så bør du ikke bade dessverre. Blod og brunlig utflod trenger ikke alltid å bety at en mister, så min anbefaling er å få deg en ny sjekk?Her er det fortsatt brunt men mer slimete utflod i dag. Kjenner jeg bare vil vite. Vi skal egentlig til Dubai neste mandag. Hvis jeg gjennomgår en abort i løpet av neste uke, kan jeg fortsatt dra da? Kan man ikke bade eller noe da? Bekymrer meg altfor mye

Ja skal på ny sjekk på mandag. Men kjenner at jeg må forberede hodet mitt på hva som evt kan skje neste uke.Hadde jeg vært deg så hadde jeg kontaktet lege eller jordmor om å reise. Personlig hadde jeg ikke reist selv før en evt avklaring på hva som skjer. Hvis du gjennomgår abort i løpet av neste uke så kan du nok dra til Dubai, men jeg hadde bedt om en oppfølgings time om det var meg. Skulle det vært tilfelle så bør du ikke bade dessverre. Blod og brunlig utflod trenger ikke alltid å bety at en mister, så min anbefaling er å få deg en ny sjekk?![]()
Hei! Jeg dro til Madeira etter abort pga MA i fjor høst. Jeg blødde i 2,5 uke fra aborten. Ikke noe bading, tampong eller sex før blødningene har stanset pga faren for infeksjon, så jeg fikk badet de tre siste dagene ca. Men du kan jo dusje deg eller dyppe beina i vannet og ikke minst få sol på kroppen og kjenne på varmen. Så det er litt klønete med bikini og pads, men det lar seg gjøre hvis man vil. Jeg trengte virkelig ferien og følte det hjalp meg enormt. Så jeg vil anbefale ferie.Her er det fortsatt brunt men mer slimete utflod i dag. Kjenner jeg bare vil vite. Vi skal egentlig til Dubai neste mandag. Hvis jeg gjennomgår en abort i løpet av neste uke, kan jeg fortsatt dra da? Kan man ikke bade eller noe da? Bekymrer meg altfor mye
Takk som spør, jeg følte behov for å logge av i et par dager. Det var ingen kjempestor blødning på fredag, men nok til at panikken kom. Har fått UL i morgen tidlig og er nervøs selv om jeg fryktet det verste. Gravidsymptomene er der fortsatt, men det har jeg hatt ved en tidligere MA også. Jeg er helt mentalt utslitt nå og gleder meg til å finne ut hva som er ståa i morgen.Har du fått vært på ul?![]()
Masse lykke til! Tenkt mye på deg, for en berg-og dalbaneopplevelse du har hatt med opp- og nedturer <3 Håper du får et positivt og sikkert svar i morgen, kan ikke være lett å være deg og dere oppi alt dette.Ultralyd i morgen kl. 16.40, på Familie-klinikken. Blir spennende, men gruer meg skikkelig. Vanskelig å evt få en ny beskjed om at det ikke er noe….
Masse lykke til! Det blir snart min tur 
Ja det har jeg. Hvordan de avslutter/fjerner fosteret avhengiger av hvor graviditeten ligger og hvor stort/langt på vei man er, om det er liv eller ikke..Én ny liten oppdatering: Fikk telefon fra gyn idag om at hcg har økt fra mandag til idag og det derfor med all sannsynlighet er en graviditet utenfor livmor. Ble visst en berg og dalbane allikevel. Noen som har opplevd exu før som kan si noe om hvordan det er å bli kvitt det?