Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var gjennom en MA for 1 år siden, medisinsk. Det var beintøft. Syklusen ble lengre, jeg møtte etter hvert veggen og var langt nede. Selve aborten som jeg utførte hjemme gikk fint. Minimalt med smerte. Jeg hadde rester, så blødde/spottet i 5 uker. Var innen på kontroll etter 4 uker, der det ble sett noe rester, men ikke nok til ny runde med medisin. Kroppen ordnet opp selv.Det var ikke noe i fostersekken, og tydelig med masse blod rundt i livmor også. Ble anbefalt å ta medisiner for å fremskynde aborten.
Vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå.

Samme som jeg opplevde i høst. Føler virkelig med degDet var ikke noe i fostersekken, og tydelig med masse blod rundt i livmor også. Ble anbefalt å ta medisiner for å fremskynde aborten.
Vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå.
Ikke sikkert du leser dette, men sender deg en klem! Hold ut
Det er "bare" noen dager, så det ER en mulighet for at man er kortere enn først tenkt med mindre det er IVF. Kan også være at det har noe tregere utvikling enn "normalen".Oppdatering: på føde/gyn motak i dag for å sette i gang aborten. Men gynekologen der fant noe i fostersekken. Altså hva? Målte det til 5+3, er egentlig 6+1. kan det ha seg at jeg ikke er lenger enn dette?
Ho kunne ikke si sikkert om det var dårlig utvikling eller ikke, men noe medisinsk abort ble det ikke nå. Må bare vente å se. HCG har økt til 39.000 også. Skjønner ingenting jeg
Oj oj! Krysser fingrene for deg!Oppdatering: på føde/gyn motak i dag for å sette i gang aborten. Men gynekologen der fant noe i fostersekken. Altså hva? Målte det til 5+3, er egentlig 6+1. kan det ha seg at jeg ikke er lenger enn dette?
Ho kunne ikke si sikkert om det var dårlig utvikling eller ikke, men noe medisinsk abort ble det ikke nå. Må bare vente å se. HCG har økt til 39.000 også. Skjønner ingenting jeg

Følg med på eventuelle blødninger. Hvis de ikke kommer, er det sikkert bare luft, tenker hvertfall jegHar hatt skikkelig vondt i magen i natt… våknet av det. Ble bekymret med en gang, gikk på do og tok litt vann også forsvant det. Kan det være luftsmerter?

jeg har helt vilt mye luftsmerter, legen på ultralyd sa det var helt vanlig. Min taktikk er at hvis det er mer vondt hvis jeg trykker på det og det går over etter hvert eller flytter på seg så er det ikke skummeltHar hatt skikkelig vondt i magen i natt… våknet av det. Ble bekymret med en gang, gikk på do og tok litt vann også forsvant det. Kan det være luftsmerter?
Har det skjedd noe mer?Oppdatering: på føde/gyn motak i dag for å sette i gang aborten. Men gynekologen der fant noe i fostersekken. Altså hva? Målte det til 5+3, er egentlig 6+1. kan det ha seg at jeg ikke er lenger enn dette?

Ikke noe mer blødninger i alle fall. Fortsatt gravid-symptomer som ømme bryster/nipler, uggen. Må avvente til neste uke for å sjekke på nytt med ultralyd.Har det skjedd noe mer?![]()
Krysser fingrene for deg!Ikke noe mer blødninger i alle fall. Fortsatt gravid-symptomer som ømme bryster/nipler, uggen. Må avvente til neste uke for å sjekke på nytt med ultralyd.
Det kan absolutt være helt normalt - veldig vanlig med småblødninger - særlig i uke 6,7 og 8 er det regnet som vanligEr det vanlig med litt blod på papiret når man tørker seg? Er uke 6+4 nå, og kom litt rosa på papiret når jeg var på do. Ble skikkelig bekymret nå
Var kun et par tørk når jeg var på do i sta, ikke noe nå og ingen smerter, så får bare krysse fingreneDet kan absolutt være helt normalt - veldig vanlig med småblødninger - særlig i uke 6,7 og 8 er det regnet som vanlig![]()
Kun tiden vil kunne si sikkert![]()