Bekymringstråd

Fått beskjed om å begynne å trappe ned på progesteronstøtta nå, annenhver dag med og uten, men jeg tør ikke slutte enda. Er sååå redd for at noe skal skje :smiley-ashamed004 :wideyed:
Forstår at det føles skummelt ❤️ Men nå er du kommet så langt at morkaken står for produksjonen ❤ Så det går nok fint skal du se :) Jeg sluttet selv i uke 8
 
Sniker fra slutten av september. Jeg fikk samme beskjed. Trappet ned i uke 9 i én uke og så sluttet jeg. Litt skummelt, men gikk fint!
Takk!! Så godt å høre at det gikk fint ❤️ det hjelper å høre, blir egentlig godt å slippe å huske på de hele tiden også hehe ☺️
 
Forstår at det føles skummelt ❤️ Men nå er du kommet så langt at morkaken står for produksjonen ❤ Så det går nok fint skal du se :) Jeg sluttet selv i uke 8
Ja det er nok en irrasjonell frykt, for vet jo som du sier at morkaken står jo for produksjon nå. De tablettene jeg tar er vel bare en dråpe i havet nå i forhold til hva kroppen produserer... Men ja, er så redd for enhver endring kjenner jeg. Takk for betryggende ord ❤️☺️ føles litt bedre nå ❤️
 
Er 15+3 og har blødd litt et par dager nå:(
Ikke kjempemye, men har vært endel ferskt på papiret.
Noen som har opplevd lignende?
Ikke fått tatt ultralyd siden ingen ultralydkyndige var på jobb…
 
Er 15+3 og har blødd litt et par dager nå:(
Ikke kjempemye, men har vært endel ferskt på papiret.
Noen som har opplevd lignende?
Ikke fått tatt ultralyd siden ingen ultralydkyndige var på jobb…
Hadde ofte blødninger i mitt første vellykkede svangerskap, alt var fint og barnet er 2 år i dag ☺️ hatt litt blødninger i dette svangerskapet og, akkurat nå spotter jeg litt rosa, håper det er uskyldig for oss begge ❤️
 
Hei! Her er alt egentlig bra. Var på TUL i dag og alt så fint ut. Det var første gang med ultralyd på magen og ikke vaginalt. Nå er jeg øm, besten litt vondt (kjennes nesten ut som blåmerke, men ikke noe synlig) på magen der ultralyden ble gjort og det var tidvis vondt da jordmor holdt på. Syntes hun presset så hardt. Noen andre som har opplevd det?

Og så sliter jeg med at jeg ikke kjenner på noe glede. Jeg føler den forsvant med første svangerskap som endte i MA. Og nå klarer jeg ikke la meg selv glede meg over at dette med all sannsynlighet går bra. Jeg synes det er ganske tungt. Alle andre er så glade rundt meg.

Vi får oppfølging fra dps pga samboers oppvekst og min egen. Så hjelp får vi masse av. Lurer mest på om andre har opplevd noe av det samme - alltid en trøst å ikke føle seg alene.
Ikke helt det samme....Men føler ennå ikke noe glede over dette svangerskapet...Det snur opp ned på livet mitt som eg endelig hadde fått sånn delvis styr på(sånn at eg selv var fornøyd) men nå blir det tilbake til før bare med en ekstra baby(nr 4). Er også veldig bekymret for sjalusi fra minstemann og eg vil helst gi han all oppmerksomheten...sånn at eg vurderer å ikke amme babyen tilogmed...tenker også på utfordringene med å oppdra 2 små samtidig med ei på 11 og ein på 14...Håpe gleden kjem etterkvert :Heartred
 
Ikke helt det samme....Men føler ennå ikke noe glede over dette svangerskapet...Det snur opp ned på livet mitt som eg endelig hadde fått sånn delvis styr på(sånn at eg selv var fornøyd) men nå blir det tilbake til før bare med en ekstra baby(nr 4). Er også veldig bekymret for sjalusi fra minstemann og eg vil helst gi han all oppmerksomheten...sånn at eg vurderer å ikke amme babyen tilogmed...tenker også på utfordringene med å oppdra 2 små samtidig med ei på 11 og ein på 14...Håpe gleden kjem etterkvert :Heartred
Skjønner at det kan bli vanskelig! Men tror du vil få veldig mye glede i lengden at nr 3 ikke blir minstemann alene. Tror de vil få mye glede av hverandre. Foreldrerådet har en episode om søsken/søskensjalusi med mange gode tips til hvordan overgangen kan bli mindre for nr 3.
 
Skjønner at det kan bli vanskelig! Men tror du vil få veldig mye glede i lengden at nr 3 ikke blir minstemann alene. Tror de vil få mye glede av hverandre. Foreldrerådet har en episode om søsken/søskensjalusi med mange gode tips til hvordan overgangen kan bli mindre for nr 3.
Ja..Fordelen er jo absolutt at han ikke blir "enebarn"...Alt blir nok bra tilslutt,krever bare litt omstilling...Takk for tips om foreldrerådet :happy: :Heartred
 
Back
Topp